Samu naplója!

2017.01.15. 14:56

Én ezt nem értem. Már egy hónapja itt lakok, ebben a fűtött házban, a nagy udvarral, ezt a Csupaszőrt is kezdem megkedvelni, pedig olykor elfogja az idegbaj és olyankor a fülembe kapaszkodik. Már arra gondoltam, hogy attól az izétől lesz ideges, amit a gazda már lerágott és kihozza neki, hogy folytassa.  Én pedig még csak azokat a kis bogyókat kapom, aminek se íze, se bűze - de hála a Mennyei Nagykutyának - a gazda megkeveri jóféle ízletes löttyökkel. Ha jól nézem, a napi háromszori étkezéstől,  már kétszer olyan magas lettem, mint Csupaszőr. Még egy kicsit növök és akkor én fogom az ő fülét kicakkozni. Kölcsön csont visszajár !  

Az a része a gazda idomításának,  már jobban megy, amikor kihozza a kaját és elosztja köztünk. Azt szeretem, amikor végig ott áll, amíg kinyaljuk a tányért, mert ha hamarabb elmegy, a Csupaszőr iderohan az enyémet nyalni. Micsoda bunkó ! Ilyenkor visítok egy kicsit, hadd higgye a gazda, hogy bántott.

Nos, amikor vége az evésnek, akkor én nagyon szeretek vele menni, mert akkor a pipaszagú szobájába mehetek, ahol a foteljába ugrok és azonnal úgy teszek, mint aki alszik. Szerintem azt már megtanítottam neki, hogy ilyenkor ne zavarjon.

Sajnos nem reggelig tart a jólét, mert éppen akkor, amikor már jól átmelegedtem, menni kell kifelé. Szóra nem hallgatok ilyenkor, mert hülye azért nem vagyok, de a nyakörvemre akasztja azt az  utálatos pórázt és akkor már nincs mese, menni kell. Hogy intelligenciámat fitoktassam, ezt a helyzetet én úgy értékelem, hogy  a szobalét nekem nem alanyi jogon jár - hanem jutalmul. Majd megpróbálom gyakran kiérdemelni.

Én úgy látom, nem lesz rossz gazda ez a pipás vadász.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8912127573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása