Bicebóca!

2017.12.07. 17:31

Igazából nem akartam a nov.3-i üregizés utáni történtekről írni, mert az már nem vadászat, hanem közlekedési baleset kategória volt .Ennek voltunk "szenvedő alanyai, három vadászbarátommal, az autóm platóján a szépen megpucolt - korábban lőtt - üregikkel és az igazi áldozattal, a terepjárómmal. Röviden, a történet, egy autós - fékezés néllkü - belehajtott az autómba, a sajátját ripityára törve, az enyémet "gazdasági totálkárra". Persze a lényeg azért, hogy mindenki egyben maradt, Azt mondta, hogy beszélgetett, nem figyelt!  Remek !

Nos, ennek a történetnek a következménye az lett, hogy a legközelebbi fácánozásnál, inkább az autóban ücsörögtem és a számomra szokatlan leállós szerepet vállaltam, mert az egyik lábam nagyot kapott a balesetben. Illetve a derekam is "bemacskásodott", aminek az lett az eredménye, hogy két kakasról is lemaradtam, mert nem tudtam jól ráfordulni a lövésre, derékból. Még szerencse, hogy a mellettem álló Gábor "kisegített". 

A harmadik kakas már nem  oldalra elmenő volt, hanem előre menekülő, "akinél" végre megtört a jég és sikerült meglőnöm. Végre !

A test hamarabb gyógyul, mint ahogy a biztosító malmai őrölnek de az már most látszik, hogy nem lesz olcsó mulatság. 

Mindez egy figyelmetlen, felelőtlen autós miatt, aki még annyit sem tett meg, hogy felhívjon, esetleg érdeklődjön, hogy mi történt velünk. Esetleg egy elnézést rebeghetett volna ez a talpig becsületes ember. De csak talpig, onnan felfelé már egy sz.r  alak ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr5113453075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása