Hóakadály

2010.02.02. 21:57

Ahhoz az erdőhöz készültem kiülni, ahol múlt héten a rókát lőttem. Csak éppen azóta legalább egy fél méteres hó esett, amit a szél, helyenként méteres torlasszá pakolt. Jó gumival, nagy az önbizalom, ezért bátran nekivágtam a szűz hónak, csak sejtve, hogy alatta merre is vihet az út. Már az elején megkínlódtunk - mármint én és a Niva - mert egy barázda kapta el az autó jobb oldalát és nem engedett belőle kiugrani. Itt még volt lendület, sikerült kikecmeregnem a jó mély, majdnem kerékmagasságú barázdából. Ekkor érkeztem egy olyan részhez - amit egyébként nagyon jól ismerek - ahol egy jókora, mély pocsolya van az út közepén, amit lehet ugyan kerülni, de nem emlékeztem melyik oldalról. A szép, sima hó csábító volt, a bal oldali kerülés mellett döntöttem. Hibás döntés volt. Teljesen oldalára dőlt szegény Niva, a jobb oldala az úton maradt,a bal fele, a mély gödörben. Úgy állt ott, mint egy lábát felemelve pisilni akaró kutyus.

Ahogy mondani szokták, se té, se tova. Gyaloglás vissza a TSZ telepig, bízva abban, hogy lesz egy traktoros. Szerencsémre, volt is, jött is. Ja, hát ezt a szántást én csináltam - vigyorgott a srác. Maga a harmadik vadász, aki bennreked. Kihúzott, meg csinált előttem egy nyomvonalat, amin azután vidáman le tudtam autózni az erdő alján álló leshez. Ezzel azután ki is merült a mai nap vadászati izgalma, mert semmi mozgás nem volt. Síri csend mindenütt. Visszafelé, már vidámabban jött a Niva.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr611724051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.02.03. 21:53:03

upsz....hat igen,ez is a vadaszat resze!
süti beállítások módosítása