Kitérő!

2010.08.06. 09:21

Még volna mit mesélnem és képeim is Toscanaról, Umbriáról, de most egy aktualitásról. Már jól kimorogtam magam egy korábbi írásban, hogy a pécsi lövöldöző apropóján -az aktuális politika, latens gyilkosnak tekintve minden vadászt és sportlövőt - psichológiai vizsgálatra kötelezett bennünket. Merthogy nekünk van fegyverünk, akkor a cigány gyilkosok, a rendőrgyilkosok, az ámokfutók is közöttünk vannak.

Tegnap reggeli riportban, Doszpod Pétert , a volt "sztárzsarut" faggatták, hogy ma, Magyaroroszágon, hogyan lehet fegyverre szert tenni. A válasz egyszerű volt és így is van, ezt mindenki tudja, beszélik, csak nem jut el a illetékesek füléig. Csak pénz kérdése - szólt a válasz ! A feket piacon, minden beszerezhető, csak tudni kell, kinél.

Akkor mégegyszer kérdeném, miért kell ezt a kis maroknyi - milliószor ellenőrzött - vadász,sportlövő  - csapatot állandóan zaklatni? Tessék megkeresni a feket piacon fegyvert árulókat, ami kétségtelenül nehezebb, mint bennünket pszichológus elé citálni.

Hogy azért az olasz dolgoktól sem szakadjak el, ott bármennyi fegyvere lehet annak, aki egyszer engedélyt kapott rá. És nem csesztetik  fegyver műszakikkal, meg évenkénti orvosival. Persze, ott egy valódi demokráciáról van szó, amiben a legfőbb hatalom a nép.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr172202886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2010.08.06. 11:17:02

Láttam én is a riportot. Valóban kényes, "csacsog a felszín, hallgat a mély" ez a fegyver kérdés. Számomra is bosszantó, hogy a problémát nem ott kezdik kezelni, ahol koncentráltan jelen van. A vadászokat, sportlövőket tessék békénhagyni, megszerezték egyszer a bizonyítványukat....van ennél ingatabb talaj is...és azt sem tudhatja senki, hogy pl. nekem van e fegyverem!...na ez is a tengeren kívüli, szárazföldi világ sajnos.

Az angol beteg 2010.08.06. 11:24:35

Nem idevág, de nem lehet nap Sztázi hazaváró-komment nélkül....ő lövöldözhetné már itthon a kis humor-tölteteit!

Az angol beteg 2010.08.06. 11:27:53

"solti anasztazia" komment hiányzik innen sztem. Hozzátartozik a blog imidzséhez:)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.06. 11:49:28

@Az angol beteg: üdv a világítótoronyban.Már nem tenger, még nem szárazföld.Vannak még hiányzók...!

Paci-ens 2010.08.06. 11:59:53

@Acél Csaba: Tesó!
akommentek között kicsit eltévedtem.A világítótorony Tázi!,és úszkálunk ide-oda mögöttünk a lábujjainkat szopogató cápákkal.De amíg látjuk a fényt azt a leírhatatlan mosolyt lelkünknek van egy biztos pont, ahová érkeznünk ke3ll.

Az angol beteg 2010.08.06. 12:13:21

Én már nem tudom ki a tenger, szárazföld, világítótorony vagy félsziget:)...de ez szép megfogalmazás volt Kedves Paci-ens! Grat!.....és Doktor Úré is. Értettem.

Az angol beteg 2010.08.06. 12:47:31

...de azt viszont tudom, hogy Tázi természetes fény és nem mesterséges:)

Az angol beteg 2010.08.06. 14:13:29

@Acél Csaba: No azt még ő sem érdemelte ki!:D

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.06. 16:22:08

@Az angol beteg: ..én is csak egy Gusztav rajzfilmből vettem, amikor Gusztav egy szent ember, akinek glória van a feje fölött, de egy jó nő megy el előtte és a gondolataitól széttörik a glóriája.

Paci-ens 2010.08.06. 20:06:51

@Acél Csaba: Én Tázit választom glóriának,és ha a fejem fölött lesz, állok elébe a herpeszes mosolyodnak,mert nem engedem széttörni.

Paci-ens 2010.08.07. 03:23:04

Apropó!
csatlakozáskor beugrik a randivonal reklámja amiről eszembe(enyhe túlzás)jutott, hogy hol van Yarissa?
Csak nem követte el azt az eléggé el nem ítélhető tettet, hogy nélkülünk ment el a tengerre mint Tázi.Az elvonási tüneteim már így is elviselhetetlenek.

Az angol beteg 2010.08.07. 10:07:24

@Paci-ens: Kedves Paci-ens! Sajnálom, hogy elvonási tünetei nem a 116 misszió során jelentkeztek. Nem volt teljes a csapat. Hiányzott onnan...ott is szívesen vártuk volna ezeket a kommenteket.

Az angol beteg 2010.08.07. 10:09:42

No és mára is elmaradhatatlan egy hazaváró "Sztázi we miss you!" komment:)

Az angol beteg 2010.08.07. 10:20:44

@Paci-ens: ..és csatlakozom! Én is hiányolom Yarissát.

Az angol beteg 2010.08.07. 10:43:36

@Paci-ens: És megelőzve minden bajt, félreértést és kínzókamrát...amit mondtam nem szemrehányás volt, csupán megállapítás. Mindenkit szeretek (Tázi mosoly: No.1.)senkivel semmi bajom...a csapat csapat!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.07. 13:12:42

@Az angol beteg: A paci-ens védelmében ! nem kért rá, de már annyit szekáltam, hogy ez a minimum, hogy megvédem. Amig a "rekord-döntés folyt, addig ő sérült gyermekek táborában volt egy személyben apa, szakács és mindenki csicskása.

Az angol beteg 2010.08.07. 13:21:25

@Acél Csaba: Nem támadtam, de védőbeszédet megértem, elfogadom, tette(ke)t nagyrabecsülöm.

Paci-ens 2010.08.07. 13:40:04

@Acél Csaba: Tesó!
ezt köszönöm,mert még most sem tudom hogy mosónő vagyok vagy szakács.

Az angol beteg 2010.08.07. 13:42:41

Ismét valami amiről nem is tudhatattam augusztus első napjaiban. Azt hittem 31-én ért véget a tábor, azért reméltem, számoltam úgy, hogy Paci-ens társunk feltűnik a misszió során. De semmi baj, minden értve és nagyrabecsülve vagyon és tudom, hogy lélekben nagyon is velünk volt:) Még egyszer elnézést, ha a szavak úgy hatottak, ahogy nem szántam. Mindenkinek baráti ölelés!

Paci-ens 2010.08.07. 13:45:40

@Az angol beteg: T Angol beteg!
nem a védőbeszédet kellene megérteni, hanem ott kellett volna lenni és akkor a tettek nagyrabecsülnek. Amit elszalasztottál én sajnálom.

Az angol beteg 2010.08.07. 13:51:44

@Paci-ens: Jogos. Ezt is megértem. Én is sajnálom. Nagyon is.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.07. 15:39:33

@Az angol beteg: csak egy adalék ehhez. Amikor a sérült gyermekek között vagyok, annyi őszinte szeretetet kapok tőlük, amit a "civil" életben nem sokszor. Nekem ez a táborzárás és a Pándi otthon karácsonyi ünnepsége ad jó időre lelki feltöltődést.Sokat veszít, aki még nem vett részt ezeken.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.07. 15:42:30

@Acél Csaba: ...hoppá ! most nézem.ha Tázi nem siet,még ezen a lapon is rekord-döntés lesz.

Az angol beteg 2010.08.07. 16:58:52

@Acél Csaba: Elhiszem, hogy lélekemelő egy érzés lehet....és sajnálatos, hogy a civil életből kevesebb szeretet kap az ember, mint amennyit érdemel. Ön biztos, hogy többet. Most megint egy friss filmélményem volt, nem akarok belemerülni, csak annyit, hogy ez elvonatoztatottabb volt, de erről szólt...(egy megnem nem bezsélt, tisztázatlan helyzet miatt autóbalesetbe magát hajszoló, "elhunyt" lány párbeszéde a temetezési vállalkozóval. A lány vissza akar menni az élők közé, kedveséhez, de a temetkezési vállalkozót - aki hideg közönnyel végzi a dolgát- csak bosszantja ezzel, mivel ő elhunyt, semmi keresnivalója az élők között...ő neki is több szeretetet kellett volna adnia "civil" életében.....de már késő volt. Bocsánat a nem éppen vidám példával.....de nagyon friss az élmény...úgy éreztem ide vágott és ki kellett írni magamból

Az angol beteg 2010.08.07. 17:05:18

@Acél Csaba: Hát még mindig nem tudom mikor ér haza Tázi, de bármi megtörténhet:)-akár egy újabb rekord is:)...egy pillre elgondolkoztam, ha ezeket a kommenteket Orvieto-hoz írjuk még a 200-as álomhatárt is megdöntöttük volna.:D... De összeadás útján szerintem meg is lesz:)

Az angol beteg 2010.08.07. 17:20:11

Ezért Kedves Sztázi sokkal többet kaptál, mint 116!:)...asszem a végén mi is kapunk tőled, mert rendesen elfárad a szemed mire végigolvasod mindazt ami itt vár :D

Paci-ens 2010.08.07. 19:24:45

@Acél Csaba: Nem véletlenül vállalom már évek óta, hogy tiz napot töltsek együtt a gyerekekkel a táborban.Csodálatos látni,átélni azt a törődést figyelmet ahogy az ép,és sérült gyerekek vigyáznak egymásra az előre kitervelt minden képzeletet meghaladó csínyjeik mellett.
Tesó Te egy estétől is feltöltődsz,akkor képzelheted mit okoz tíz nap közöttük.
Újra húsz évesnek érzem magam tőlük, pont úgy mint Tázi mosolyától.
Sajnálom, hogy a rekorddöntésből kimaradtam,de úgy látom ,hogy mindenkinek erőst hiányzik Tázi nevü napsugár,kommenthengere.
Durabó (nem adjuk fel)!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.07. 20:29:37

@Paci-ens: ..hát, hogy sértésnek ne vedd.. én láttalak az egész heti hajtás után. Ugye 120 évet akartál mondani?

Az angol beteg 2010.08.07. 21:04:05

Hááát nekem is hiányzik már egy Sztázi komment, meg natürlich a már legendává lett mosoly is. De úgy látom senki se akarja megmondani nekem mikor láthatom újra:)...vagy azért mert senki se tudja, vagy ez valami bizalmas információ, amit tiszteletben kell tartanom.... Vagy ügyes pszichológiai hadviselés, hogy mégintenzívebben a bloghoz tapadjak:D

Paci-ens 2010.08.07. 22:29:02

@Acél Csaba: Tesó!
máskor ne állj a tükör elé.
süti beállítások módosítása