Alibi !

2011.01.31. 19:40

Az evolúcióban döntő volt a két lábra állás. Mint nekem a betegen fekvésből, az azonnal vadászatra menés. Nem hagyhattam cserben a kis brigádomat. Ez az első magyarázat. De egyébként is enyhült rajtam a vírus szorongatása, már "csak" a kondícióm kellett visszanyerni, ehhez pedig egy kis gyaloglós vadászat a legmegfelelőbb. Ez a második magyarázat.  A vadászat mellett, - akik ismernek tudják -  akárhány nyomós érvet fel tudok hozni.

Derengő napsütés, finom kézzel megrajzolt deres fák, roppanó vékony hóréteg, finom, friss levegő, stb. jellemezte a Tengelici határt, vadászatunk színhelyét. Ennyi szépségtől a maradék vírusok is megfutamodtak. Tudtam én előre...!

Tetszett, szívem szerinti volt a vadászmesteri eligazítás, - fiúk, csak  lassan, nagyon lassan haladjunk, mert egyébként egyszerre kelnek a madarak.  Foganatja volt az utasításnak, szép eredménye lett, 144 fácán.

Nagyon jól repültek, egyikük-másikuk, magasan a fák koronája fölé emelkedett, sportossá téve a vadászatot. Soha rosszabb rehabilitációt.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr12628726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2011.01.31. 20:22:21

144 fácán?!?! :O :O Nem gyenge!...ahogy vadásszenvedélye sem!...de ezaz! Így jó! Így kell! Így érdemes!

Paci-ens 2011.02.01. 05:20:24

Tesó!
Mint ahogy a "Vírus" című blogodban már utaltam rá, hogy, a betegségekre a lehető legjobb orvosság a vadászat!Van ugyan mellékhatása, ahogy ezt a teríték is bizonyítja.
Nem méregkeverők tablettáival gyógyít, melyet,a körzeti orvosok a lehető legdrágább készítményekből írnak fel,a várható egyéni hasznuk reményében, ráadásul, más gyógyszerekkel kompenzálandó mellékhatása van.
Ez olyannyira igaz, hogy ha itthon bejelentem oldalbordámnak, hogy beteg vagyok,azonnal teszi a megjegyzést, persze megint vadászni mész te piszok.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.02.01. 12:34:36

@Paci-ens: @Az angol beteg: ...érdekes gondolat, bejelentkeznék a toxykológiára, hogy szenvedély beteg vagyok. Vadásszenvedély-beteg.De ez inkább vírus, mert ragályos.Büszke is vagyok egy-két alaposan megfertőzött "áldozatomra".

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.02.01. 12:36:08

@Paci-ens: Igazad van én is vadászatot írok fel magamnak pro familia receptre, ha bajom van. Csak nem kell használat előtt felrázni!

Az angol beteg 2011.02.02. 17:55:10

"Kedves Jelentkező! Megkaptuk jelentkezését A 40 Milliós Játszma című műsorra. A játékban akkor vehet részt, ha... egyikőjük sem szerepelt játékosként az elmúlt 5 évben egy kvízműsorban sem." :-(

...erre sajnos nincs alibim:-(
süti beállítások módosítása