Epilógus.

2012.05.16. 09:13

Ahogy a zergevadászat lövés nélkül zárult, úgy a fajdkakas vadászata is. Kétszer 1500 km-es utazás, kemény hegymászások, fázások, gyötrődések, mindezek fogható eredmény nélkül. Ahogy Besenyő Pista bácsi mondaná: "hát nóóóórmális?". Bizony nehéz az ellenkezőjét bizonygatni olyanoknak, akik a kényelemhez, a komforthoz vannak szokva és nem hajtja őket ez az ősi szenvedély - amit vadászatnak hívunk.

A fáradtságot, a kellemetlenségeket gyorsan felejtem, de a vadászat nyújtotta szépségeket, újdonságokat, - egyáltalán valami ismeretlen hely- és vadászati mód adta kalandokat  - azt sohasem. A zergevadászatból  "trófeaként" elhoztam a két zergefiú hajmeresztő  rohangálását  a meredek sziklákon, a fajdkakas vadászatából pedig a hangját és az egyetlen pillanatig látott  röptét.

Ezek - a szemem által beivott szépségek mellé, a fizikai próbatétel teljesítése tevődik, ebből a kettőből állt  össze a számomra sikeresnek tekintett vadászat. Nem hoztam ugyan falra akasztható trófeát, de hoztam magammal soha nem feledhető emlékeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr614515888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.05.16. 19:32:40

Tesó!
Csak megerősíteni tudom, hogy nem vagy nóóóórmális, ahogy a hozzád hasonló valamire való vadászok sem.
Gyönyörű madár! Majd legközelebb sikerül.
Neked nem kell vigasztalás, mert a hajnali kiülésekkor megérintettek a hegyek
és Te értetted őket.
Irigyellek.

Paci-ens 2012.05.16. 19:49:32

Hasonló élményem volt, amikor a régi cégem megbízásából hűtőkamrákat adtam el Arhangelszben.A kerületi párttitkár kirendelt mellénk két angolul tudó biológus fiút, aki elvitt bennünket (helikopter,uaz,csónak segítségével)a tajgára siketfajd vadászatra.Ahhoz képest, hogy én csak pár szót tudok angolul, és az sem szalonképes,nagyon jól megértettük egymást.
Nem sikerült a fajdkakast beugrani,de amikor hazajöttem, és bemutattam a családomnak, hogy hogy dürrög a kakas a fán, akkor feküdtek a röhögéstől.Lelkük rajta, de én is láttam egyet repülés közben.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.05.16. 21:44:14

Főcímet érdemelne, de a bennfentesek itt is olvashatják, hogy Tázikánknak kisfia született.

csőrike1 2012.05.16. 22:14:19

@Acél Csaba: Innen is sok boldogságot , jó egészséget kívánok a kicsi Tinnek!
A szülőknek pedig erőt, egészséget, kitartást a gondos felneveléséhez!

Paci-ens 2012.05.17. 07:36:26

Halleluja!
Isten áldását az egész családra,hosszú életet,egészséget, boldogságot,kívánok Táziéknak.
süti beállítások módosítása