Red alarm.

2012.07.07. 15:49

A negyven fokos kánikula engem nem zavar, talán egy kicsit bulvárosodott ez is.Vörös riasztással  sokkolják az embereket, vízpartokat és hűs habokat javasolva. Na igen, annak, aki megteheti. Ha már eddig is Erdélyről meséltem, akkor maradjunk is ott egy-két gondolat erejéig. Szóval Székelyföldön is éppen ilyen kánikula van, de ettől még egész családok, sőt egész falvak, annak apraja, nagyja "szénázik", forgatnak, gyűjtenek, estefelé, vagy még a reggeli enyhületben szekérre rakodnak és fuvarozzák haza a télre való takarmányt.   Zárójelben megjegyzem, az augusztusi gerlézés is hasonló hőmérsékletben zajlik, amikor a napraforgó táblában ácsorogva várom a gerléket. Egész nap.

Az is biztos, hogy a blogom olvasottságának sem tett jót a vörös riasztás, lehet, hogy nem írnom kéne, hanem valami virtuális fagylaltot árusítanom, az interneten keresztül? A kérdést ugyan úgy is feltehettem volna, hogy nyalni jobb, vagy olvasni?

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr684634788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.07.08. 01:53:10

Tesó!
Mivel a melegben nem tudok aludni ezért,a válaszom: fagyit nyalva olvasni.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.07.08. 06:09:01

@Paci-ens: a javaslatod biza' nem más, mint élvezet-halmozás, avagy, halmazat-élvezés.Én sem tudok aludni, így már háromkor a lesen ücsörögtem.

Az angol beteg 2012.07.08. 23:03:46

Nehogy abba hagyja Doki!
A minap épp Győr, Pannonhalma, Ravazd vidékén jártam. Útközben, ott is, a természet közelségében mindig eszembe jutottak irományai, hogy sokmindent elsőkézből innen hallottam és pontosan ez is, hogy mennyire rossz lenne ha elfogyna itt az olvasnivaló. Ja.. és fagyit is ettem:)
süti beállítások módosítása