Peca!

2013.04.21. 20:35

Nem értem ezeket a halakat.Megveszem a drága etetőanyagot, a virgonc kukacokat, megveszem a napi belépőt - mindent ugyanúgy teszek, mint tavaly, de a siker mégis elkerül. Nem vagyok babonás, de egy valamire rájöttem.

A "titok" matematikai formulában is kifejezhető, miszerint a technikai dolgaim javulásával arányosan csökken az eredményességem."Túlképzett" lettem halügyben.

Amíg az apai örökségemmel pecáltam, ami állt egy üveg botból és egy muzeális Rex Rileh orsóból, szinte zavarba ejtő mennyiségben fogtam a pontyokat. A "csodaszerszámokkal" csak dévér- keszegeket. Abból viszont sokat. Most majd az a "csapás" fog érni, hogy nem halászlé lesz, hanem jól átsült, ropogós keszeg.Olyanformán, amelyiknek úgy lehet enni a farkát is, mint a pirítóst.Az sem baj, ha egy kis fokhagyma kerül rá.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr55238072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2013.04.22. 06:03:33

Tesó!
Az apai örökséged, még mindig egy,nagyon jó pecaszerszám?
Az öreg bot,nem vén bot!
Az újabb szerelékekkel az ember már nem tudja, hogy milyen mélyre engedje a csalikukacot.
Ha eredménytelen vagy, csak magadra vess.
Ne a halakat,és a körülményeket okold, hanem csali minőségét.
További jó horgászatot kívánok.
süti beállítások módosítása