Folytatás!

2015.12.02. 11:14

A disznók érzékszervéről. az előző bejegyzésben taglalt hatodik, vagy tán már hetedik érzékről már írtam, de magát a történetet, amitől ezt a megállapítást tettem, majd most fogom  elővezetni.

Röviden az előzmények. Ezt a disznót - "akiről" a történet szól - már a les előtti tisztásra szoktattam, mert ott üzemel a szóróm. Szarvasok is járják a helyet, szóval van forgalom. A rétet úgy szövik át a csapások,  mint egy sáros pókháló, minden irányból jönnek és a szórómhoz vezetnek. Reményteljes hely - ahogy mondani szoktuk - biztos jön is vad, csak ki kell seggelni.

De a vadászatban sosincs biztos dolog - még szerencse, mert akkor már nem lenne élő vad - a mi biztos sem biztos - mert sok dolognak kell összejönnie, hogy a fegyver elsülhessen.

Ezen az ominózus napon, - ezen a helyen ritka dolog - még a szelem is jó volt, de a biztonság kedvéért a pipám sem gyújtottam meg, pedig annyira jól esett volna, hogy még a nyál is összeszaladt a számban, amikor a hátizsákomba lapuló pipámra gondoltam. A sötétedéssel együtt, egy kis motoszkálásféle óvatos zajt hallottam a les jobb oldala felől. Éppen csak a fejemet tudtam ebbe az irányba fordítani, a fegyvert sem mozdítva, annyira közel jött ki a disznó. Az alkony utolsó perceit élte, már a sötétség volt inkább az úr,  fegyverlámpa nem volt nálam ( nem szeretem), így izgalmassá vált, hogy ki ér hamarabb a szóróra, a disznó-e, vagy a teljes sötétség. Ettől viszont olyan heves szívdobogás vett rajtam erőt, - amit lehet akár vadászláznak is nevezni -  hogy azt hittem leesek a lesről. Tudtam, ha a disznó eléri a szórót, már nem tudok rálőni, mert beleolvad a sötétbe, szóval meg kell próbálnom "félúton".

Olyan lassan és óvatosan emeltem a fegyverem, ahogy csak lehetett, hangtalan volt a manőverem, a disznó mégis elugrott. Csak arra tudok gondolni, hogy a szívdobogásomat hallotta meg.

Nos, ezt mondtam hatodik, vagy hetedik érzéknek.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr508132794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása