Murphy törvénye !

2022.12.16. 11:19

A hektikus időjárás a vadászatokat is befolyásolja, eső, sár, köd, miegymás nem éppen a vadászok barátja. Kell egy kis kalandvágy, hogy abban a tudatban menjen ki az ember a területre, hogy a visszaút már bizonytalan. Van az a helyzet, amikor a terepjáró minden tudása is kevés, amikor nem árt, ha egy helybéli traktoros telefonszámának a birtokában. vagyunk. A vadászatban is érvényes  Murphy törvénye, miszerint a terepjáró azért rossz, mert addig tud menni ,ahonnan már nem lehet segítséget kérni ! 

Már lefelé haladva is ide-oda csúszkált az autóm a meredek szurdokban, a ragadós agyag inkább a fazekasok korongjára illett volna, nem pedig az egyébként jó minőségű terepgumim recéibe. Én már ekkor éreztem hogy ebből baj lesz, kétesélyes a visszaút. Vagy felmegyek rajta, vagy nem !

Ebben a tudatban - de inkább szorongással - ültem a lesen, elmorzsoltam két órát, és miután más izgalom nem adódott, csak a hazaút izgalma, így elindultam. A szurdok alsó két harmadán még tartott a lendület, addig aránylag - ha lassan is -  de szépen haladtunk, de onnan már csak araszolva, a megsarkantyúzott motort nagy fordulaton járatva, közben iszonyatosan sok sarat  magunkra kenve, küzdöttük fel magunkat a szurdok tetejére. 

Régen éreztem ekkora  megkönnybbülést! Még az sem bántott, hogy szegény autóm egy sárkupaccá vált, csak annyi volt tiszta rajta, amennyi sarat az ablaktörlő szétmázolt. 

Bevallom, nem éppen ilyen vadászati izglomra vágytam !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr3918003526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása