Malaguti Spidermax GT-500

2010.08.14. 06:03

A lovaglás - mint régi nagy szerelem - számomra a szabadság érzését jelentette. A természetközeliséget, azt a csodát, amikor Isten egyik legcsodálatosabb teremtménye a ló és a rajta ülő lovas, eggyé válik és közös akarat viszi őket előre. Mindkettőjük gyönyörűségére. Nem fontos, valahová is megérkezni, mert maga az"utazás" a lovaglás lényege. Mondhatnánk, akár "céltalanul" is lehet lovagolni, amit én kóborlásnak hívtam.

Az autózás csak arra jó, hogy A pontból B- be jusson az ember, de maga az út élvezhetetlen, mert figyelni kell. Miután lóra már nem ülhetek, autózni muszáj, de nem szeretek, maradt a motor, mint a szabadság szimbóluma. Ha nem is teljesen, de egy picikét visszaad valamit abból az érzésből, amit a lovak hátán éreztem. Eggyel több szelíd motoros az utakon. Kéretik vigyázni ránk.

Jó gurulást, széles utat minden motorosnak !

A címadó név, nem a lovam neve !


 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr212220665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2010.08.14. 09:53:08

Noha nem vagyok nagy lovaglós (talán 2x ha ültöm lovon életemben) én is rettentően csodálom ezeket az állatokat(akik sokszor emberibbek mint kétlábú utasuk). Gyönyörűek. Mivel mindenre nyitott emberke vagyok, nem kizárt, hogy a jövőben többet fogok lovagolni is. A motoros szabadságérzetet igazán
Görögországban éltem át nem egyszer. Hiányzik is nagyon a tenger mellett a szerpentineken, magaslatokon hasítani a levegőt, ahogy azt már többször átéltem. Egyszer a Chalkidiki félsziget középső nyúlványát körbe motoroztam. Közel félnapos vállalkozás volt (le is aartak róla beszélni, de ellenállhatatlan szenvedély, felfedezési vágy fűtött) és nagyon jó érzés volt teljesíteni, nem beszélve a közben átélt élményről (óriás kecskék:), omlások, terep-rally).Igen az óriási szabadságérzés volt....ami csak ló által lehetett volna jobb....

Paci-ens 2010.08.14. 10:03:07

Tesó!
ha úgy motorozol, ahogy lovagoltál, kérlek te vigyázz ránk, ha kocsiba ülünk.Jó lenne előtte egy telefon.

Az angol beteg 2010.08.14. 10:06:49

Valamit visszakaptam ebből az érzésből nem is olyan rég, amikor a sivatagban "vágtattam" quad-al, majd buggy-val amit "spider"-ként emlegettek. Na ott is valami hihetetlen érzés kerekedik felül az emberen. A Szabadság és ismeretlen tájak meghódítása, természettel való egyesülés, izgalmas sodrás egyszerre...

Az angol beteg 2010.08.14. 10:11:41

Vágyom is rá...részem is lesz ebben a jövőben! Egy vízöntő szabadságvágya erős:)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.14. 10:57:07

@Paci-ens: ..hát igen. Ha hű lennék a lovas múltamhoz, ami a militariról szólt, akkor most crossosni kéne. De jobb a békesség, maradok a túrázásnál. Attól még behúzhatod a nyakad az autódban.

Az angol beteg 2010.08.14. 11:47:33

Ja hogy az ilyeen motoorr! Aaaaz nem gyenge!:) Impozáns a kép. No ezzel én is szívesen hasítanám a levegőt a szerpentineken!:D....de szerintem mindenütt:D

Paci-ens 2010.08.14. 12:32:36

Tesó! Ha lenne egy banán is a képen akkor alattad lenne a köszörűkő!

solti anasztazia 2010.08.14. 15:35:26

aaaaaaaaaaaa....nagyon jo kepek!!!Oszinte mosolyt latok az arcan..ezt mar szeretem!!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.14. 15:56:24

@Paci-ens: Teso ! ez most kritika volt, vagy poenmentes vicc?

solti anasztazia 2010.08.14. 22:09:37

Ha jol vagyok informalva ezen a hetvegen van Batinan a motorostalalkozo...ma a focipalya mellett rengeteg nagymotoros huzott el...szebbnel-szebbek..nem gondolja,hogy ott a helye?Elkiserem.

Az angol beteg 2010.08.15. 02:27:32

Hazaérvén felfedeztem, hogy egy friss bejegyzést törölni tetszett a Doktor Úr. Szabad kérdeznem, hogy komment vagy véleményváltozás volt az oka?

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.15. 04:59:23

@Az angol beteg: a vers sajátomé volt.De összevetve a motorozással, ami nem éppen a szegénységről szól, álságosnak éreztem. Vállalom persze, de nem éppen egymás után kellett volna következni a két beírásnak.Majd máskor.A kommenteket nem akartam "bántani", de sajnos azok is kipottyantak.Elnézést !

Az angol beteg 2010.08.15. 09:57:47

@Acél Csaba: Érthető. Semmi baj, majd lesznek jobb kommentek:) A verse jó volt nagyon. Ez a blog az érdekesebbnél is érdekesebb! Tele meglepetésekkel, sokoldalúságából (nem hivalkodó mód)mindig csepegtet valamit. Hát micsoda vétek lenne másik fogorvoshoz járni! 14 éve Dokim. Kedves Idelátogató! Kell valakinek ennél jobb referencia?!

Az angol beteg 2010.08.15. 16:26:26

@Acél Csaba: Amúgy régóta szaggatja az aszfaltot ezzel a mocival vagy teljesen új beruházás? Merre tartott Doktor Úr legutóbbi motorikus koborlása során?

solti anasztazia 2010.08.15. 22:32:01

@Acél Csaba: Nekem fel sem tunt,hogy a 2 bejegyzes "elut"...de senki nem szolhat erte,mert ahoz tudni kell honnan hova jutott sajat Maganak koszonhetoen..mennyi munka,aldozat-es meg sorolhatnam-jart vele.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.16. 06:12:45

@Az angol beteg: Kisebb-nagyobb kihagyással, srác korom óta motorozok. P20-as, MZ, Vespa, Piaggo,stb.
süti beállítások módosítása