Kedves barátom. Arról, hogy a tegnapi nap, illetve az előző este ilyenképpen alakult, te is tehetsz. Először is, ha te szakítasz a hagyományokkal és nem a neked felkínált étek felé mégy, akkor az nekem is meglepetés erejével hat és nem tudok méltóképpen felkészülni a fogadásodra. Azután az is nagy baj volt, hogy tőlem igen csak távol sétáltál ki az erdőből. Az meg egyenesen illetlenség volt, hogy a derékig érő szederbokrok között cövekeltél le, amitől nem tudtalak teljes szépségedben megcsodálni. A pipám füstjétől sem voltál hanyatt esve, félig felém fordulva  szippantottad a gyanús illatokat. Hogy magyarán mondjam, elég kevés esélyt adtál arra, hogy méltóképpen fogadjalak.

Tudd meg, hogy ha én belőled egy szép és használható darabot jól látok, akkor oda tudom küldeni az ajándékom. Láttam hogy igen meglepett a találkozásunk hangossága, mert azonnal elestél tőle. Elmondom neked, hogy biztos voltam benne, hogy hamarosan személyesen köszönthetlek, tudod, utolsó falat, töret, stb.

Jócskán meglepődtem amikor tőled alig húsz méterre voltam, te felpattantál és elszaladtál. Egyenesen a sűrű erdőbe. Ott azután jól megjátszottad, hogy a találkozásunk neked zokon esett és egy helyben állva fújtattál. zörögtél, szóval hisztiztél. Én meg megettem a cselt, fél óra elteltével elindultam téged keresni.  A sötétségben csak a zseblámpám fényében tudtalak követni, de hamar feladtam mert a vélt helyen nem találtalak. Egyszerűen leléptél !

Másnap is megadtam a módját, hogy sikerüljön találkozásunk, mert egy jó képességű véreb mutatta a belőled csöpögő életnedvet. Jól megmászattál bennünket, a meredek erdő minden járhatatlan részét meglátogattad, ezekben olykor-olykor megpihentél.

Nem szaporítom, a cseled sikerült, reggel nyolctól délig követtünk, de aztán feladtuk. De tudom- és becsülöm a ravaszságod, mert végül  egy patakban hűsítő fürdőt vettél, ahol a sár jól eldugaszolta az "ajándékom" helyét és utána már arra mentél, amerre kedved tartotta.

Mindenesetre, ha már így történt a dolog, elnézésed kérem és mielőbbi gyógyulásod kívánva maradok tisztelettel . Pipás doki ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr278632094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása