Bemutatkozom

2008.10.08. 22:41

Szeretnék bemutatkozni az olvasónak.

Dr.Acél Csaba vagyok, barátaimnak egyszerűen  Doki!

De nem a civil foglalkozásom - ami fogorvos - ihleti az írásaimat, hanem a hobbym, vagy már inkább szenvedélyem, a vadászat. 

Közel ötven éve vadászom, amiből az is kiderül, hogy "kenyerem javát" már megettem.

Azt szoktam mondani önmagam védelmében, amikor olyanokkal hoz össze rossz sorsom, akik  ellenzik a vadászatot , zárójelben jegyzem meg,mindenkinek szíve joga, hogy nekem a génjeimben volt kódolva a vadászat.

Ésesapám és Édesanyám is vadászott, amíg az ötvenes évek politikája ki nem vette  kezükből a fegyvert, amit azután soha többet nem adott vissza nekik.

De korábbra visszamenve, anyai Nagyapám is vadászott, kicsit vehemensebben, mint ahogy szokott volt, ami azt jelentette, hogy kocsmából indultak és ott is értek véget a vadászatok, ami Nagynyám igazi ellenszenvét vonta maga után.

Hab a tortán az volt, amikor hajnaltájban, enyhén kapatos barátaival hazaállított és nagyot rikkantott: Rózsi, palacsintát ennénk!

Rózsi, a nagyi volt!

Akkoriban emancipáció nem lévén, "Rózsi" felkelt és sütötte a palacsintákat.Na, ezt a típusú vadászat- ellenességet még én is megértem.

Szerencsém volt, hogy hat, vagy hét éves koromig Apámmal járhattam vadászatokra.

De erről, majd legközelebb!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr26704266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alx 2008.10.18. 07:14:02

Grat a feltöltéshez ... így kell ezt csinálni doktor :)

alx 2008.10.18. 07:17:04

Ja és szerintem símán meg lehet értenia palacsintás részét a dolognak... azok a boldog szép napok...

Gota0808 2019.10.22. 21:28:08

Jó estét kívánok Doktor Úr! Az Ön segítségével megleltem a "kulcsot" az idejutáshoz. Az eddig olvasottak alapján örömömre. Köszönöm a lehetőséget. :)
süti beállítások módosítása