Lovak 1.

2009.04.09. 19:11

Ha valakinek van türelme "visszalapozni" a kb. két hónappal ezelőtti lovas történetemhez, akkor annyit már tud, hogy régi a dolog, de tanulságos.

Egy május elsejei "banzájon" történt a baleset, illetve már a hazafelé vezető úton, amikor egy autóbusz mókás sofőrje rádudált - az egyébként is idegileg kiborult lovascsapatra - aminek nagy ribillió lett a következménye. Én például, lovastól bezuhantam egy akácfa és a mellette lévő kerítés közé, de úgy, hogy én voltam alulról.

Ezt a részét még megúsztam, de amikor szegény ló próbált feltápászkodni, jól fejberúgott. Nem szándékosan, de alaposan.

Kórház, járomcsonttörés, stb. de elmondhatom, hogy aránylag jól megúsztam. Élve maradtam !

Hol itt a tanulság.

A tanulság a történet elején lakozik, amikor a lovakat tartó TSZ bunkó elnöke, úgy döntött, hogy egy "szűz" csikót versenyre küld. Próbáltam tiltakozni, de csak annyit értem el vele, hogy közölte: "magával, vagy maga nélkül, de a ló menni fog", ha nem tetszik kiléphet a szakosztályból.

Ezt a lovat napi sok órában nevelgettem, tanítgattam, hozzám nőtt. Azt hittem, hogy egy kicsit az enyém. Hát itt követtem el a hibát. Ekkor határoztam el, ha egyszer, valamikor alkalmam lesz, veszek magamnak egy lovacskát, bármilyet, csak az ENYÉM legyen.

Ez a vágyam teljesült, amikor Szekcsőre költöztünk és némi furfanggal, de lett egy lovam. De erről már a könyvemben írtam.

Tehát az első tanulság: sose higgyed más lováról, hogyha lovagolhatod, attól az a tiéd.

 Saját mondásom, nem dakota mondás!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr311056397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fica kornelia 2009.04.09. 21:37:29

Megtanultam én is,hogy a lovakat könnyen meg lehet szeretni föleg ha mi foglalkozunk velük.Ez úton is köszöm,hogy oly sok mindent tanulhattam Önntől a lovakról...sokmindenre megtanított,mint minden más területen az életben!!
süti beállítások módosítása