Pecálás

2009.09.22. 21:52

Vadászni indulok, de horgászbotot is viszek. Na jó, csak a poen kedvéért írtam egy mondatba. De a lényeg az, hogy így igaz. Ahová készülök vadászni, annak a vadászterületnek van egy halastava is. Csodálatos környezetben, hegyek koszorújában csillog egy tó, ebben lehet megpróbálnom a pecálást.

Elővettem a kb. 20 éve eltett horgászfelszerelésem, új zsinórokat tekertem a még NDK-s orsókra. Szerintem a horgászatra is érvényes, hogy nem biztos, hogy a drága felszereléssel lehet eredményes az ember, csakúgy,mint a puskáknál, azaz, akkor jó a puska, ha jó a "hátulja". Én lennék a legjobban meglepődve, ha fognék is valamit. Erről jut eszembe a horgász fohásza: "Istenem add, hogy akkora halat fogjak, hogy ne kelljen hazudnom".

Szeretnék majd igazat mondani a horgászatomról!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr891400572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása