Ráfázás!

2010.01.30. 17:48

A csütörtöki vadászatra menetelem erősen kétséges volt, csak a becsület vitt oda. (persze, könnyű Katát táncba vinni, ha maga is akarja).

Előző nap, még "haldokoltam", mert mi mást is tehetne egy ekkora, magamfajta jó húsban lévő ember, amikor egy rohadt kis baktérium, ami még szemmel sem látható, beköltözik az orrába és ott megereszti a csapokat. Elegánsan hurutnak, szakszerűen grippének hívják, de én csak simán takonynak. Bizony elég zsebkendőigényes ez az állapot, vadászat közben meg egyenesen kínos, hogy egy lövés, egy orrfújás. Nagy meglepetésemre, miszerint azt vártam, hogy estére teljesen lebetegszem, a csípős, zord hidegtől más történt. Megállt az orrfolyásom.  Bocsánat, nem gusztustalankodni akarok, majd kiderül, hogy tanácsadás lesz belőle. Nem tudok mást elképzelni, minthogy a hidegben megfagytak a bacijaim. Jobban lettem, jobban vagyok. Most már "csak" egy herpesz emlékeztet a történtekre. Most jönne a tanács ! Tessék kérem megfagyasztani a szemét kis bacikat. Aki nem vadász, az még mehet hajtónak is, a lényeg a hideg és tiszta levegő. Egyébként a H1N1 vírus sem kedveli a száraz hideget.

h1n1 vírus

Szerző: Acél Csaba

3 komment

Címkék: nátha

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr511715207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csőrike1 2010.01.30. 23:29:55

Én is kísérletezem már egy ideje, hogy megfagyasztom a szemeteket. Mármint a bacikat. Sajnos elkalibráltam magam, homlok- és arcüreggyulladásom lett, amitől aztán még több "grippe" termelődött.
Kitartó vagyok. Nem adom fel. Győzzön a jobbik!
Továbbra is próbálkozom kinyírni őket fagyasztással, most már lakáson belül is.
Ui.: Kiváncsi vagyok, ehhez lesz-e illusztráció?

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.01.31. 05:00:22

Le fogom rajzolni! Zöld lesz a színe !

solti anasztazia 2010.01.31. 21:13:29

Nyah....mi nem vadasztunk,de ma egy oriasi nagyot szankoztunk!Gyonyoru ez a sok ho,de szerintem a gyerekeken kivul nem sok mindenki orul neki...foleg akik autokkal jarnak dolgozni,vagy esetleg fogaszati kezelesre!
Orulok,hogy jobban van:-)
süti beállítások módosítása