Szezonzárás!

2010.03.02. 14:26

Érdekes vadászat volt. Ebben az évben, sokadszorra voltunk itt,( a vadásztársaság neve nem publikus ) a falu körüli összes nádasát már bejártuk, eddig volt is fácán szépen. A legutóbbi vadászat óta, nagyot változott a táj. A hóolvadás, a sok eső, tengerré változtatta, a korábban szárazságtól repedezett réteket. A csatornák csordultíg megteltek vízzel, már a zsilipek fölött bukott át a rengeteg víz. Szegény hajtók és kutyáik, nagyon megdolgoztak a magas nádban.

Kevés kakas röppent föl, de tyúkból rengeteg. Ahogy szokták mondani, ők a jövő zálogai, kakasból nem kell annyi, mert csapodárok lévén, minden leliismertfurdalás nélkül bevállalják a soknejűséget. A túlzott elvárás lesz a büntetésük - mondom ezt kárörvendően. 

Két rókával is "szemeztem", de a hajtósor felé kellett volna lőnön, a hangokból itélve, még elég messze járhattak ugyan, de akkor sem vállaltam az emberek irányába lövést. A jobboldali szomszédomnak kiabáltam, hogy fut felé a róka. "Vette az adást", egy gyors duplával örök álomra szenderítette Róka-Rudit.

Szerény volt a teríték, aminek több mint a felét, mi, vendégek "gépeltük" össze.(ezt a gépelni szót az algyői vadásztársaság  vadászmesterétől hallottam először, most kölcsönvettem)

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr291802804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2010.03.03. 06:03:31

Testvérem! Nekem szombaton volt a szezonvégi vadászatom. Én egy zsák krumplit gépeltem. A zselicség valóban gyönyörű,nekem egyedül is tetszik.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.03.03. 08:28:11

@Paci-ens:azt hiszem, mégis publikus lesz az "Óda Mihályhoz" műremekem !

solti anasztazia 2010.03.03. 22:35:45

:-)
halljuk!
Meg hogy hulye tyuk v hulye kakas...van azoknak eszuk..hm..tobbnejuseg..ez tetszik..maris "tollasodom"

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.03.04. 21:24:34

@solti anasztazia: ki tudja! Lehet, hogy a kakas, a többnejűség helyett a sörétrajt választja!
süti beállítások módosítása