Dilemma !

2010.03.05. 09:55

Addig könyörgött az asszonyka, míg magammal vittem - kezdte László cimbora a történetet, aki "civilben" egy remek nagyvadas terület vadőre, meg szoknyabolondja volt. Mindkettőt "főállásban " űzte. De semmi huncutkodás - kötöttem,  ki a feltételeket, ezt a kant, már jóideje lesem, úgy néz ki, rájár a szóróra, nagyon szeretném meglőni. 

Meleg este ereszkedett ránk, az erdőből is bódító illatok szálltak, amitől egyre szaporábban kezdett verni a szivem. A menyecske felé pillantok és a tekintetünk összeakadt. Nem is akadt az már szét, csak egyre közeledett. Egymásba felejtkeztünk egyetlen pillanat alatt, a csókok egyre hevesebbek lettek és hát mit tagadjam, megtörtént, no.... szóval tettük a dolgunkat. Igenám, de a szerelem csak vak, de nem süket, így a fülem azt közvetítette, hogy roppan az erdőben az "én disznóm" lába alatt egy ágacska és a következő pillanatban már a csámcsogását hallottam, ahogy a szórómon vacsorázik.

No, ami ezután következett, az volt az igazi dilemma, hát szóval lőjek, vagy maradjak abban a helyzetben, amiben nagyon jól éreztem magam, sőt egyre jobban, de nem valószínű, hogy eltalálom a disznót. Azért megpróbáltam. Telhetetlen voltam, mert mindkettőt akartam. A végeredmény, egy elhibázott hatalmas kan, meg egy ugyanakkora hatalmas pofon és azóta is örök-harag a menyecskével. 

Tanulság, ha van: vannak az életben kellemes és jó dolgok, de nem biztos, hogy egyszerre kell őket "csinálni".

Szerző: Acél Csaba

7 komment

Címkék: dilemma

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr161810870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2010.03.05. 13:52:17

mindent lehet, de ésszel!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.03.05. 17:57:22

Misikém, amiről írtam, azt nem ésszel kell csinálni.

Yarissa 2010.03.05. 22:44:12

No komment..
Viszont passzoltam az Indával és feljutottam a blogra.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.03.05. 23:06:32

@Yarissa: jobban szerettem a lánykori neved, a csőrikét.Küzdjél meg érte.

solti anasztazia 2010.03.07. 18:01:21

:-) :-) :-) :-)
nem johet ossze minden.....dehogy epp semmi...

red alert · http://autosiskola.blog.hu 2010.03.08. 17:55:06

A fenti írás a programozó szemével :)

kérdés1: disznót vagy asszonyt?

kérdés2: melyik az a pillanat amikor még vagy már váltani lehet a két préda közt?

a program ciklusának itt a komolytalan vége

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.03.08. 20:53:12

@red alert: vagy-vagy, de sosem "is".
Térben és időben markánsan elválsztva. Remek döntés !
süti beállítások módosítása