"Inter arma silent Musae " -  azaz, háborúban hallgatnak a múzsák! Blogírásom szünetelésének, kissé patetikusra sikeredett indoklása ez a mondás, de van benne valami. Ha- és amennyiben a blogírás, nem csak egy napló, amiben leírom, hogy mit ettem, mit ittam, voltam-e vécén, stb. hanem valami kis "Örkényi" kétperces utánzat, aminek van eleje, közepe és vége, akkor az már egy icipicit szellemi tevékenység. Az előző, valamelyik meditálásomban megírt, a civil életben használt, alig 5%-nyi izzadmánya a bal agyféltekének. Ettől még az egész túlméretezett többi 95 %,  csendesen szendereg. Ezt csak szerénységből említem.

Béke vadgerle :)A dolog attól lesz izgalmas, ha sikerül valami kis érdeklődést kiváltanom, amikor az 5% fölötti tartományomból merítek, témát, történetet, stb. Csak arra kell vigyáznom, hogy ne szítsak fölösleges indulatokat, például a bejegyzésem címével. Mert, ha most, itt, valamelyik párt nevét említeném, akárcsak áthallásosan is,  mint mondjuk, akár egy új madárfajt, újból beindulna a komment henger, tudni vélnék egyesek, azt, hogy nekem milyen a pártállásom stb. és hogy semmit nem konyítok az ornitológiához, amit egyébként tanítok egy vadász-suliban.

Hogy ne kelljen találgatni: békepárti vagyok ! Ornitológiailag: streptopelia turtur a kedvencem, olajággal a csőrében.

Szerző: Acél Csaba

1 komment

Címkék: múzsa

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr641862319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.03.26. 23:14:38

Eloszor is bocsanatot kerek a kesesert...
Remelem nem vettek el a kedvet a blogirastol,mert annak nem orulnek..Onmagaert(es persze ertem:-))irjon.orulok a szalonkavadaszatnak..es gratula!!
süti beállítások módosítása