M 6

2010.04.01. 20:17

Nem akkora csindarattával, mint a tegnapi,( Audik, miniszterek, stb.) de ma én is felavattam az M6-ost. Egy régebbi írásomban kicsit "füstölögtem" azon, hogy nem kéne ekkora környzetrombolással egy ekkora betoncsíkot lefektetni, kivéve jó kis termőföldeket a termelésből, meg elzárni a vadak elől a vándorlás lehetőségét, belterjessé téve őket, lassú pusztulásra itélve. Azután azt is nehezményeztem ebben az írásban, hogy az új autópályától az az elvárás, hogy hozza ide, vidékre az ipart, meg nem is tudom mit, amitől itt azután beindul az élet, a jómód, meg a móka, kacagás. Nahát ez már egyenes röhej, nem is kacagás. Ugyanis nincs mit és nincs hová hozni a pályának.A mai helyzetben, csak a szegénységet lehet fuvarozni az ország egyik végéből a másikba. Nem módosítom az akkori véleményem, annak ellenére, hogy fantasztikus könnyedséggel értem Pécsről Mohácsra, azt hiszem tizenegynéhány perc alatt. Tehát, ha összegezni akarom az autópálya számomra nyújtott előnyét, akkor azt kell, hogy mondjam, kényelmes. Ennyi ! Az ellenérzésem fenntartva már az éves matricát is megvettem. Ettől meg drágább is lett az út, plusz az egekbe szökő benzinár. Egy biztos, egy kicsit Európaibb lett a közlekedésünk.


 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr781887736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.04.02. 14:05:01

:-)
en is voltam tegnap pecsen..tovabbkepzesen..uh meg is tudtam az amalgamtomes mibol all(aaaaaaaa)
de regi uton mentem,feltem,hogy eltevednek...:-)

red alert · http://autosiskola.blog.hu 2010.04.03. 09:36:24

@solti anasztazia: akkor itt egy kis segítség nézd meg a videót... :)

Paci-ens 2010.04.03. 22:22:21

Tesó!
Pannicica rápróbálkozott,de hatalmasat szívott,mert azt hitte,hogy hamarabb jut Szigetvárra.(ebben persze benne volt az MO is!)
Én viszont már Húsvét után rohanok megvenni az éves matricát, mert minél gyakrabban szeretnélek megörvendeztetni személyes megjelenésemmel.(hihi)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.04.04. 17:08:42

@Paci-ens: ..szerintem az M6-os Pest felé lejt, ezért én fogok gyakrabban arra gördülni. Első figyelmeztetés !

solti anasztazia 2010.04.05. 14:33:22

:-)
szerintem jojjenek mindketten hozzank!!!

Paci-ens 2010.04.06. 07:10:20

Tesó!
Ha azt hiszed, hogy ez fenyegetés nem vagy magadnál!
Anasztázia kommentjét érdemes lenne erőst megfontolnunk, mert nagyon nagyon jó!
süti beállítások módosítása