Semmi.

2010.04.25. 18:59

Mostanában semmi izgalmas "vadászkaland" nem történt velem, az apróvadazás idénye lejárt, de centin mérem a következő jöttét, mint katonák a leszerelés napját. "Kínomban" csak a lövészversenyekről és a horkolási vetélkedőkről izzadtam ki a szösszeneteket, de most végre történt valami "komoly" is. Vadkárelhárító vadászaton voltam. Bíztam benne, hogy legalább látok disznókat. Ültem egy lesen,  körülöttem csujjogtattak a hajtók, de csak egy girhes nyúl baktatott ki az erdőből.

Egy múltbéli történet "ugrott be".

Jó húsz évvel ezelőtt, amikor a rendőr még "polgárbarát" volt, vagyis meg lehetett bizonyos dolgokat beszélni, szóval akkor történt az alábbi. Az egyik pécsi belvárosi utcában hagytam az autóm, nem észrevéve, hogy ott tilos megállni. Innen, a haverom terepjárójával mentünk vadászni.Éppen akkor értünk vissza, amikor a kéttagú "szerv" élénken mustrálta a tilosban parkoló autómat. A feljelentést megelőzendő, élénk diskurzusba kezdtünk.

Kedves rendőr elvtársak - kezdtem a barátkozást, ne tessenek már feljelenteni, csak éppen elugrottunk egy pár órára vadászni, de már itt is vagyunk, tele élménnyel stb. már viszem is a kocsim, itt sem vagyok stb. stb. - a szerv kezdett megpuhulni. Gondoltam., még egy lapáttal és már el is van intézve a dolog.

Ha elmondom, hogy mit lőttem, nem lesz büntetés? - indítottam. Rendben, bólintott rá az engedékenyebb. Hát, az a helyzet, kedves rendőrelvtársak, hogy semmit. Semmit sem lőttem.

Rögtön láttam, hogy ezt a viccet nem most és nem ebben a helyzetben kellett volna elsütnöm, ennél már egy rendőrvicc is jobb lett volna. 

-Szóval semmit? - kérdezett vissza, sértődötten.  Akkor semmis az alkunk is, a bírságot itt a helyszínen rendezi, vagy csekken. Két ezer forintomba  (akkor nagy pénz volt) került a rendőr- szívatásom.

A hajtásbéli semmiről ugrortt be a semmis történet. Ez sem sokkal több, mint a semmi.

Szerző: Acél Csaba

2 komment

Címkék: vadászat

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr211950692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2010.04.29. 05:41:55

Tesó!
Semmit lőni is jobb, mint nem vadászni !

solti anasztazia 2010.04.30. 18:31:20

@Paci-ens: Jaj de igazad van Misi...
Doki,Doki..magaval mindig tortenik valami..imadom a sztorijait..
süti beállítások módosítása