Foci !

2010.06.17. 05:37

Blogom statisztikája szerint, "mélyrepülésben" van az olvasottságom. Konkurenciám van, Dél -Afrika személyében. Még alig az elején vagyunk a foci-őrületnek, de nekem már ez is sok. Ráadásul unalmas. Kihalt a csapatokból az egyéni íz, vagy inkább az európai edzők uniformizálták a csapatokat,. Gólt nem kapni - szól a parnacs, ettől egy csomó ember a pálya közepén gyűri egymást, a kapuig alig-alig eljutva.  Ráadásul úgy vagyok a meccsekkel, mint a Római templomokkal. A sokadik után, már nem tudom melyikben kinek a szobrát láttam, meg kell néznem a füzetkémben. A kevesebb több lenne - szól a bölcs mondás.  Miután a TV, a szem "rágógumija"- jó út, az agyhalál felé, ebben a foci VB. még ízetlen is. 

Annyi előnye azért mégis van, hogy nagyobb szenzáció, hogy Svájc legyőzte Spanyolországot, mint a Stohl, vagy a Daróczi ügy. Sic transit gloria mundi !

Szerző: Acél Csaba

6 komment

Címkék: stohl darcz

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr332087957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.06.18. 13:20:11

Ne szomorkodjon..en ujra itt vagyok:-)(nagy vigasz)
A focit en sem szeretem,vagyis meguntam...de azert vannak elonyei is..
Reszleteket szoban.

Az angol beteg 2010.06.18. 14:37:12

A statisztikája kedves Doktor Úr nem lehet rossz, 1 új fővel felfelé szárnyal jelenleg is:) Egy szó mint száz sok-sok érdekes, elgondolkodtató dolgot találtam itt. Tetszik nagyon, örülök ennek a tartalmas blognak! Nem is tudom miért ehhez a bejegyzéshez szólok hozzá először. Talán mert idevonzott a szellemi játékokban gyakran szereplő "Sic transit gloria mundi" kifejezés? Vagy mert én sem látom annyira a fociVB lehengerlő szépségét? Vagy csak szimplán egyetértek az előttem szólóval és én is átérzem valahogy az előnyeit? Nem is tudom :) Mindenesetre sosem felejtem el, hogy anno egy hasonlóan tiszteletreméltó szakállas úriember tesztelve műveltségem feltette a kérdést: "Melyik labdarúgó kapta meg a 2006. évi Aranylabdát?" Azóta különösen figyelek bizonyos részletekre és nem tudok elmenni amellett, hogy a foci is az általános műveltség részét képezi...és teljesen nyílvánvaló, hogy a darázskürtből alias vuvuzela is kérdés születik majd a jövőben... :) Üdvözlettel: Az angol beteg

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.06.18. 22:05:27

@Az angol beteg: kedves "Angol beteg".A vuvuzela, eredetileg hírközlő eszköz volt, az afrikai szavannákon, természetesen nem műanyagból, hanem a kudu szarvából készülve. próbáltam, ne könnyű megfújni. Mint Lehel kürtjét sem . Ezt csak érdekességként említem, erről nem esett szó.A foci- ha jó - leköt, de ha nem más, mint taktikázás és a labda "ölése", már nem is nézem.

Az angol beteg 2010.06.19. 11:45:33

Köszönöm szépen az ismerettágítást. Ezért is szeretek ide feljönni. Remélem afrikai beszámolóit, anekdotáit élőszóban is hallhatom mielőbb.

red alert · http://autosiskola.blog.hu 2010.06.20. 14:39:00

én meg gyártottam egy jó kis illusztrációt :)
süti beállítások módosítása