Szünet .

2010.07.23. 12:23

Az előzőekben egy napot kihagytam olasz élményeimből- miután horgásztam egyet.Egy jót ! De a történteket ott folytattam, ahol a peca előtt abbahagytam, szóval az oroszlán által bekapott fejű szobor mellett békésen aludtam és Szent Klára vigyázta álmom. Szeretem ezt a nevet, Édesanyámé is ez. 

Hogy ki is volt Santa Chiara? Szent Ferenc lelki társa. Én ebbe nem bonyolódtam bele jobban, tanítvány volt, lelki társ lett.  Nekem ez a templom már nem okozott olyan nagy katarzist, de lehet, hogy csak azért mert a Szent Ferenc bazilika után láttam. Akit érdekelnek a részletek, a Wikipedián utánanézhetnek.

Azért azt elmomdom, hogy itt őrzik azt a keresztet, amiről Jézus megszólította - az akkor még "csak" Francescot.

Most megint egy nap szünet következik a blogírásban - majd a kommentezők aktivizálódnak - mert vadászni megyek. Eredetileg is a blogom címe: horgász, vadász történetek a "tollamból". Ezt a teliholdas éjszakát nem lehet kihagyni, gyönyörű látvány a sárga búzatarlón turkáló disznó.( ..piros vére - szokták hozzátenni viccesen )

A képen a Szt.ferenc Bazilika altemploma, ahol az oltár mögött van Francesco eltemetve.

Szerző: Acél Csaba

11 komment

Címkék: olasz

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr632170773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2010.07.23. 12:58:23

:D - Ez a mosoly a "piros vére" megjegyzésre vonatkozik...és nem arra, hogy szünet jön...

Az angol beteg 2010.07.23. 12:59:08

Jó vadászatot kívánok!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.07.23. 14:01:45

@Az angol beteg: ...bocsánat, de mi, vadászok "szart a tarisznyába" - szoktunk kívánni !

Paci-ens 2010.07.23. 14:04:37

@Az angol beteg: Vadásznak jó vadászatot kívánni= eredménytelenséggel!
Ha már kívánni akarunk egy vadász ismerősünknek, az minimum szart a puskacsőre kívánság lehet.Nem mintha minden vadász babonás lenne, de tuti ami zicher!
Ha közös ismerősünk úgy tudna lőni, ahogy rajzolni, akkor én már nem tudnék mire vadászni.
E hó 31.-én záróbuli van Pörbölyön,nem kellene kihagynod,várunk szeretettel.

Paci-ens 2010.07.23. 14:11:07

Sztázi!
Igen erőst hiányollak!
Hol van a veled született humorod,a közlésingered, de egyáltalán napok óta mi a rák van veled?
A záróbulira ami 31.-én lesz Pörbölyön főzőversennyel egybekötve, személyesen megyek el érted,mert ezt nem hagyhatod ki! A hálózsákomban neked mindíg van hely, természetesen nélkülem(de minek?)

Az angol beteg 2010.07.23. 14:33:03

Bocsánatot kérek mindenkitől!!!! Tanultam megint valamit, ráadásul alap-dolgot. Elnézést! Megjegyeztem! Sok-sok szart a tarisznyába!!!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.07.23. 14:34:21

@Paci-ens: Tesó! Miután felraktad a telefonszámod, arra a záróbulira többen mennek majd, mint a bajai halászléfőző versenyre.

Az angol beteg 2010.07.23. 14:35:53

@Paci-ens: Kedves Paci-ens! Nagyon nagyon szépen köszönöm a meghívást, de sajnos nem áll módonban elfogadni nagy-nagy sajnálatomra.:( Talán majd máskor. De mindenkinek jó bulit kívánok!

solti anasztazia 2010.07.23. 19:20:43

@Paci-ens: A lecseszes elfogadva,bar tegnap is pont neked irtam...sajna nem tudok jonni 31.-en,mert akkor megyunk a tengerre.De ha utannunk jottok orommel fogadlak titeket:-)

Paci-ens 2010.07.23. 22:23:02

@solti anasztazia: Ezek után a tengert már nem is szeretem!
süti beállítások módosítása