Rekord !

2010.08.04. 05:39

Elakadtam az olasz útleírásban,mert közben az Orvietoi bejegyzésem "alatt" egy komment- rekord döntés folyt, kedves munkatársamért, Táziért. Csak gratulálni tudok  a 116 kommentért, amik zöme a tengerről szólt, ami ugye nincs közel Orvietohoz, de Tázi fürdik benne. Gondolom, ennek apropóján lett a tenger téma alaposan kitárgyalva.

Közben egy kicsit úgy éreztem magam, mint az a karmester, akitől függetleníti magát a zenekar és mást játszik, mint ami a partitúrán van. Lehet, sőt biztos, hogy jobbat, de mégis mást. Mindeközben egy fogammal kevesebb lett. ( "beletört a tengerbe" )

Visszazökkenésként jegyzem meg, hogy aug 15-én beindul a vadásszezon, mégpedig a gerlevadászattal. Jó hír,( nekünk vadászoknak) hogy rengeteg van belőlük, viszont a napraforgó -termesztők legnagyobb bánatára. Így altatható a lelkiismeret.

De addig még lesz egy kis olaszország!

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr152197436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2010.08.04. 06:35:25

Tesó!
Mégegyszer köszönöm, hogy személyes varázsoddal éteri szintre emelted a búcsú buli színvonalát Pörbölyön.Sajnálom, hogy nem tudtuk összemérni főzőtudományunkat,mert a halászléhez nem volt alapanyag,de én tanusíthatom,hogy halból csodát tudsz készíteni főleg Compó jeligére!Igaz kissé nehezen indulsz be, (ezt be lehet tudni a közelgő gerlevadászatoknak, valamint, a részemről meg nem lőtt őzbaknak)de ha beindultál akkor nem semmi amit alkotsz.
Igaz nem hagyományos a módszered, mert grízben kezded panírozni a halat, majd amikor ezt szóvá teszik,gondolkodás nélkül vágod hozzá a leendő fogyasztóhoz.Végtére is mindez nem érdekes mert a végtermék a lényeg,amit a hozzáadott paprikával tettél még ízletesebbé,csodás lett.Az a két baleset ami a kivitelezés során felmerült bagatell!Az elsőt a konyha szenvedte sütés közben, a másodikat Te miután bekaptad az olajba szeletelt paprika csumáját,és azonnal egyoldalúvá vált közöttünk a beszélgetés.Régen ettem ilyen finom halat ilyen vidáman.
Valószínűleg ezt kaptam vissza részedről a gyerekek segítségével a búcsú bulin.Nekem nagyon megérte, mert ismét meg tudtam győződni róla, hogy beloptad Magad a szívükbe, amin nem lepődtem meg.

Az angol beteg 2010.08.04. 07:53:33

Kedves Doktor Úr! Mélységes elnézést kérek a tenger-komment folyamért és kissé elszabadult lefolytatásáért! Ígérem egyszeri eset volt...és bízom benne, hogy nem utálta meg egy életre a tengert!:)...emlékezetest szerettünk volna...az lett...A misszió teljesítve, ezzel együtt én is visszafogtam hajrázó lelkesedésem és a megszokott "pozicíóba" helyezve magam várom és figyelem érdekes bejegyzéseit. Sajnálom mégegyszer ha csömöre lett a tengertől, tudja nem az volt a szándékom...

Az angol beteg 2010.08.04. 07:58:58

...ugyanakkor bízom abban, hogy egyúttal sok érdekes, elgondolkodtató és ismeretgyarapító bejegyzést prezentáltunk...és az idelátogatók számára is értékes üzenetet közvetítettünk, azontúl, hogy megtudták Sztázi egy olyan hölgy, akit nagyon érdemes hazavárni:)

Az angol beteg 2010.08.04. 08:02:14

...és bízom abban is, hogy nem csak a tengert, hanem engem se utált meg a Doktor Úr:)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.04. 08:56:57

@Az angol beteg: helyesbítenék, senkit és semmit nem utálok,...sőt... csak ...úgy voltam már ezzel a tenger-témával, mint a csülkös bablevessel. Imádom, de már a harmadik tányérral nem megy !

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.08.04. 09:02:06

@Paci-ens: figyelj Tesó. Te hová valósi vagy? De...?
A bográcsodban végrehajtottam a csodálatos szaporítást: két kancsó víz formájában, amitől a pöki nem "kozma-módra" kaja lett. Ráadásul elég is.
A compó, repülőhal formájában, a gonosz vigyorodnak szólt. Ha gríz, hát gríz, mit fanyalogsz !

Az angol beteg 2010.08.04. 09:50:15

@Acél Csaba: Értem és köszönöm.:)....amúgy lehet egy szakdolgozónak segítettünk...:-)

Az angol beteg 2010.08.04. 09:51:32

Közbe pedig rendesen megéheztem...olyan finomakat írnak itten!:)

Paci-ens 2010.08.04. 21:29:06

@Acél Csaba:
1/ Lökött pesti!
2/ azt miért mem írtad le, hogy míg próbáltalak megmenteni az akadályversenyben való részvételtől, a vásott kölykök úgy megrakták a tüzet mint ha Szent Iván éjszakájára készülnének.
3/ most is gonoszul vigyorgok,vágj hozzám valami fínomat.
süti beállítások módosítása