Mint a mosónő feneke.

2010.09.18. 12:20

Javában bőgtek a bikák és a csepergős, őszies időben, már koradélután ki kellett volna menni, hogy a szarvasok megzavarása nélkül eljussak a lesig. Helyesebben eljussunk, mert vendégem volt. A közeli város, akkor még jól prosperáló húsüzemének igazgatója  jött hozzám, de nem vadászként, hanem lelkes gibicként. Már több, mint tizenöt évvel ezelőtt elvitte egy hirtelen szívhalál, úgyhogy a történet nem éppen mai.

Igen aggódtam, mert nem úgy festett, hogy végzek a váróban sorakozó szépszámú beteggel, itt fog rám esteledni - aggódtam -  anélkül, hogy kijutnánk a területre.  Álságos lenne, ha most azt mondanám, hogy a szakmám szeretete felülírta a vadászati hevületet, de kezdtem beletörődni, hogy ezen a napon nem fogok bőgést hallgatni.

Ekkor toppant be a várt vendég, Lajos a maga két méterével és 120 kilójával. Látszott rajta, hogy nem csak gyártja, hanem kóstolja is a gyára termékeit. - Kire vár ez a sok ember ? - teszi fel a csacska kérdést, mert csak én rendeltem ezen a napon. - Kire, kire, - a bőgő bikára - válaszolom, mert mindjárt bőgni fogok, hogy elmarad a vadászat.

Dehogy marad - közli, majd mindjárt intézkedem. Nem akartam hinni a szememnek és fülemnek, ami a következő pár percben történt. Felkapta az asztalomról az aznapi újságot, amiből egy hatalmas gombócot gyúrt és beletömte a szája egyik oladába. Ettől akkora lett, mint egy nyugdijas mosónő feneke és hangos jajgatással kiment a váróba.

Rémülten hallgattam, hogy mi történik odakint. Lábcsoszogások, halk köszöngetések után néma csend. Ekkor fordult be újra Lajos, miután kibányászta a szájából az "aznapit", közölte - most már mehetünk, üres a váród ! 

Isten nyugosztalja Lajost, de minden bőgés idején eszembe jut, betegfuttató "ötlete " ! 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr82305168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.09.18. 14:49:31

:-)))
Ez tetszik...otletes...bar hallottam mar a sztorit,de mindig megnevettet..ez is egy modja a rendeles befejeztenek..de mostmar nincs szukseg ilyen trukkokre,viszem maga helyett a palmat,ha mennie kell...persze az nem ugyanaz,mert Maga nem helyettesitheto..

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.09.18. 15:06:45

@solti anasztazia: ..na ez most dicséret volt, vagy kritika.
..."barátaim, rómaiak, földieim,
Figyeljetek rám.
temetni jöttem Caesart, nem
dicsérni..."

solti anasztazia 2010.09.18. 17:18:25

@Acél Csaba: :-)
Ez most nem a "te is fiam Brutus.." ...ez dicseret akart lenni!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.09.18. 17:36:40

@solti anasztazia: abszolút dicséretnek vettem. No meg egészséges önbizalomnak. Anélkül nincs is siker.Hajrá, az emeltszintű.....!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.09.18. 17:41:34

Jut eszembe. Misi haver, alies paci ens most gurul haza Görögből, ha a sztrájk miatt kapott benzint. Ha nagyszámú komment nem is várja, de az én aggódásom igen !

solti anasztazia 2010.09.18. 20:36:59

Jo utat nekik es tart karokkal varjuk itt ujra!

Az angol beteg 2010.09.18. 23:03:23

A "te is fiam Brutus.."-os válasz nagyon elmés volt Tázi, nagyon tetszik! Bravó!

Milyen emeltszint? Miről nem tudok? Na ebből ki ne maradjak, mert vérig leszek sértve...

A "..." csupán azért született, mert vagy 8szor írtam át a kommentem szövegét, de egyiket se tartottam szalonképesnek...de jelezni akartam hogy olvasok... ezért remélem a "...."- választ a humor és nem más szülte:)

Paci-enst én is várom!

Az angol beteg 2010.09.18. 23:38:53

...Amúgy meg (nevemhez híven!) beteg szemszögből nézve nem vicces, sőt egyenesen elkeserítő lenne, ha egy újsággombóc miatt nem jutnék kedvenc doktoromhoz....mondjuk engem az se riasztana vissza...ugyhogy ja..végső konklúzió: úgy kell a többi betegnek...mi a lófüttynek rezeltek be
:-)

Paci-ens 2010.09.19. 05:14:06

Szia Tesó, és minden kedves blogozó!
Haza értem ma raggel 4.30-kor szerencsésen, ámbár kalandos körülmények között.
Tesó!
Minden reggel hét és fél kilenc között gerléztem!(erre kössél csomót!)A többit majd szóban,mert ez a Te blogod.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.09.19. 08:08:05

@Paci-ens: Isten hozott ! Ismerlek, nem lep meg, hogy módot találtál vadászatra. Meg még üzletet is kötöttél, pl. a lőtt galambot eladtad.

Az angol beteg 2010.09.19. 11:05:03

@Paci-ens: ISTEN HOZOTT ÚJRA ITTHON!!! Pár képet is láthatunk majd valahogy?

solti anasztazia 2010.09.19. 11:12:13

@Paci-ens: Hat sziijaaa pussz-pussz-oleles!
Orulok,ha jol ereztetek magatokat!Remelem sikerult kipihenned magad.
süti beállítások módosítása