Rehab!

2010.12.30. 18:02

Valamelyik novemberi bejegyzésemben írtam a fegyverek "lelkéről", esztétikájáról- amit csak az ért meg, akinek van fegyvere, szereti, jól tud vele lőni, ahogy mondjuk, összenőtt vele. Szinte az egész vadászpályafutásom - mindíg első, de bevallom nem az egyetlen - hűséges részvevője a sokat emlegetett "kis-huszas". Sok lövést igérő vadászatokra már nem akartam elvinni, ezért második sörétesem is van, végzi is tisztességesen a dolgát, de olyan lelki kötődésem sosem lesz hozzájuk, mint a kis-huszashoz. Bizony letelt a műszaki vizsgája ( óriási baromság a fegyvereket folyamatosan műszakira hurcolni, de a sárga csekk ugye....!)és azt hittem megszakad a szivem, amikor átadtam a fegyverboltban, hogy elinduljon utolsó útjára. Ha nem megy át egy fegyver a vizsgán, akkor két lehetőség van, vagy hatástalanítják, vagy riasztó fegyvert alakítanak belőle, de ez ugyebár olyan, mint a herélés. A "lényeget" veszik ki belőle. 

Telt múlt az idő, annyit azért tudtam hogy egy fegyvermester suvickolja a csövét belülről, de nem sok reményt fűzött ő sem a sikerhez. Múlt héten jött a hír, hogy sikeres vizsgát tett a fegyverem és a maximumot a 10 évet kapta. Nem mostanában ért ekkora boldogság. Friss vizsgás első útját egy róka bánja !Tegnap pedig két fácánkakas.  Most már magamnak kell kívánni, hogy kitartsak a következő vizsgáig.  

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr882548775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2010.12.30. 21:16:38

Ezt a "kis-huszas" sorsot én is kitörő örömmel fogadtam most!!!:D Szuper! Önnek pedig sok "nagy-huszas"-t kívánok még évek terén!

Az angol beteg 2010.12.30. 21:21:02

...kicsit későn találtam rá erre a karácsony utó, de szilveszteri előhangulatot idéző vadász vidijóra...kicsit ünnepelve is vele a "kis-huszas" diadalát.

www.mommo.hu/media/Karacsonyi_vadaszat

solti anasztazia 2010.12.30. 22:02:37

Gratulalok a sikeres vizsgahoz...jo igy zarni az evet.
Boldog Uj Evet mindenkinek!!

Az angol beteg 2010.12.30. 23:32:14

Igaz, hogy még nincs itt az év vége,
De én lehet, hogy négykézláb érek a végére. Ezért hát, míg stabilan állok, Boldog Új Évet Kívánok! :)

Paci-ens 2010.12.31. 03:09:00

Tesó!
Gratulálok, de gyanítom, hogy nem menekülsz meg az új szerelemtől a filigrán huszonnyolcastól, ahogy ismerlek.
Mindenkinek hozzád hasonló sikeres Boldog Új évet kívánok!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.12.31. 05:14:23

@Paci-ens: Tesó, igaz, ami igaz, a 28-as szerepel az ezévi vágy-listámon ! Ez az egy, ami materiális természetű, a többi hormonális.Na jó, majd szóban pontosítok. Boldog, Békés,negatív leletekkel teli Új Évet Kívánok.

red alert · http://autosiskola.blog.hu 2011.01.02. 20:29:35

Üdv doktor! én Erdélyben szilvesztereztem, de ma este hogy megjöttem mindjárt felraktam a képet :) Boldog Új Évet Kívánok minden blog látogatónak és "írónak" ezúton is...
süti beállítások módosítása