Zuzmara!

2010.12.31. 08:07

A fák ágai a fehér zúzmarától súlyosan ölelik a ködöt magukhoz. Mintha az idő is a fagy markába tenné a múló perceket, karácsonyi képeslapok dermedtségébe rögzült a jelen. De van élet a fehérségben. A madárető körül sorjáznak a cinkék, a felkapott maggal a bokor ágára szállnak, ott törik fel. Fenyőrigók billegtetik farkukat, ahogy a tűztövis piros bogyóit dézsmálják.  Kövér verebek sorjáznak a nyírfa egyik ágán, tollukat jól felrázzák, hogy jobban melegítsen. A ködpaplanból varjak szomorú károgása libben alá, jönnek, vagy mennek, ki tudja. Éli a természet fagyos életét, ahol nem számit, hogy ez a nap, az év utolsó napja. Hogy azután ezt, mi emberek, hogyan éljük meg, az már a mi dolgunk.

Boldog, Békés Újévet Mindenkinek !

Szerző: Acél Csaba

10 komment

Címkék: újév

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr22549842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2010.12.31. 09:16:04

Szegeny kismadarak...ok biztos nem faznak,de nem irigylem oket

Az angol beteg 2010.12.31. 12:09:06

Hmm érdekes, ma reggel munkába menet én is pont erre lettem figyelmes, percekig időztem a zúzmarás bokrokon, fákon... nehezen akartam elengedni ezt a képet.

Paci-ens 2010.12.31. 14:45:18

Tesó!
A kemencében meg sütöttem a malackát, amit te hibáztál!Az eredmény: gyönyörűűűű!

Yarissa 2010.12.31. 18:20:34

Azt hiszem, méltóan fejeztem be az Óévet.
Hosszas séta , vadászat csak úgy "szemmel verve" az erdőszélen.
Csodálatos látványban volt részem.
Annyira el voltam varázsolódva, hogy hazafelé bandukolva vettem csak észre, szinte megdermedtek az ujjaim.
A lelkemet ugyanis melegség járta át, feledtetve a zimankót.
A szilveszter, az Óév utolsó napja számomra nem a buli, a dínom-dánom, hanem kicsit a számvetés ideje.
Ma is azt tettem amit talán a legjobban szeretek, ott voltam, ahol a legjobban érzem magam.
A mindíg megújuló , és mindíg más arcát mutató természet , a boldogság és öröm soha el nem apadó forrása.
Szívből kívánom, hogy ezt a csodát más is felfedezze, átélje!

BÉKÉS BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK!

Yarissa 2010.12.31. 18:27:28

@Acél Csaba: .... libák?... hát .. hát mondtam. Szemmel verve.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2010.12.31. 20:29:24

@Paci-ens: Tesó. A kaják iránt az esztétikumon kívül van még egy apró igény. Mondjuk a jóság is. Majd erről is beszámolsz ugye. De hová tetted a citromot, ha nem volt neki szája?

Az angol beteg 2011.01.01. 11:55:51

╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2011
╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆

Az angol beteg 2011.01.01. 12:45:10

♪ღ♪*•.¸.•*¨¨*•.¸.•*•♪ღ♪¸.•*¨¨*•..•*•♪ღ♪
♪ღ♪░H░A░P░P░Y░♥░N░E░W░░♥░Y░E░A░R░░♪ღ♪
♪ღ♪░░A░C░É░L░♥░B░L░O░G░♥░F░A░N░S░░♪ღ♪
*•♪ღ♪*•.¸.•*¨¨*•.¸.•*•♪¸.•*¨¨*•..•*•♪ღ♪
süti beállítások módosítása