Szalonkaszerelem!

2011.01.29. 18:52

Csendben elrúgom magam a nedves avarról, pedig még lett volna ott egy-két giliszta, de nem kellett. Valahogy nincs étvágyam, furcsán dobog a szivem, testem lázban ég, indulásra kényszerít. A ronda cserfes szájú rigók is elhallgattak, bevallom, már  nagyon zavart a csivitelésük. A leszálló sötét belopódzkodik a fák közé, de az égbolt alja még vörös színben ég, elhatározom, nem is repülök az irányába, bántja a szememet. Az egyre hűvösebb levegő halkan simul a szárnyam alá, a fák koronája fölött szállok, valamit - még nem tudom mit, talán egy hívó hangot  - várok. Hegygerincen repülök át, majd  völgy felé, forgatom a fejem és a bennem feszülő boldogságtól hangosan szakad ki belőlem: korr, korr.

A magas erdőt egy alacsony bokros rész követ,  gondoltam, itt kell leszállnom, de még mindíg nem hallom  a szerelmetes cippogást.  Nocsak, mi az ott az erdő szélén?  Tegnap egy nagy fekete állt ott, sok kis csíkossal körülvéve, de ez nem fekete és ketten vannak, meg valami csillog a kezükben. Váratlanul, a szívbajt hozva rám, egy óriási dörrenés rezegteti meg a levegőt, valami furcsa légörvény hasít el mellettem, ettől bevetem a szokásos trükköt, a magasból a bokrok magasságába vágódok és laposan iszkolok. Közben hallom, hogy a szokatlan valami azt mondja a másiknak, te ezt jól elhibáztam. De lagalább láttunk egyet. Szép este volt !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr872623683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2011.01.29. 20:56:07

Hohóó micsoda alkotói kedv, egy új bejegyzés!....örömmel fogadva!:) Már megint egy új oldaláról mutatkozik meg Doki...tetszik ez a kísérletező, kül. írásmódokat felvillogtató törekvés. Tudatos vagy sem...ez igen! A kreatív elme kényeztető hatalma..szeressük!

Az angol beteg 2011.01.29. 21:01:19

..bocsánat a 'kísérletező' szó máshova való...

Paci-ens 2011.01.31. 05:34:38

Tesó!
Tetszik, oly annyira, hogy akár szalonka, vagy gerle formájában reinkarnálódnál, tőlem biztonságban leszel.

Paci-ens 2011.01.31. 07:03:53

Tesó!
Bocsi de elfelejtettem említeni, hogy nagyvadas reinkarnációd esetén, már nem vagyok biztos magamban!

Az angol beteg 2011.01.31. 17:35:15

Hát én ezt nem értem....nem témához vág, de miért van az, ha elmegyek a rendelésére Doki olyan halkan(számomra is meglepően elfojtottan!) beszélek és görcsösen, látszatra világfájdalomtól terhelten viselkedem mintha nem én lennék. Ráadásul barátok közt vagyunk! egyszerűen nem fér a fejembe, komolyan. A rendelő hatása?? vagy Ön ilyen szuggesztiv, ennyire tiszteletet parancsoló személyiség?? Nem értem:-)de ez óriási rejtély számomra...amit sztem sohasem fogok megfejteni...de nagyon rossz érzés, hogy nem értem a saját viselkedésem.. :D Ezt muszáj volt leírnom, mert ottani szereplésem alapján a végén nem tart elég keménynek és én sem érezném magam annak az alapján...pedig DE!:D... ezt bizony Isten nem értem...

Az angol beteg 2011.01.31. 17:47:57

...de azért a bejegyzéshez is hozzáfűznék valami kis egyszerű vizuális leképezést:

.-..-.
`·.·´

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.01.31. 19:17:18

@Az angol beteg: én pedig ezt egy őszinte reakciónak gondolom, ugyanis orvosi rendelőben,némi stresszel a tarsolyban csak "megjátszással" lehet oldott valaki. A kis vízuális leképezést megoszthatom a nővérkével?

Az angol beteg 2011.01.31. 20:00:13

@Acél Csaba: Örülök, hogy így látja. Csak nem értem miért kéne stresszelnem...hiszen A fogorvostól nem tartok, a széke kedvenc bútorom, a félelem az ellenségem, a fájdalom a barátom, a vér pedig szívem üzemanyaga...
..persze egész nyugodtan...akár a fejőlánnyal is!:-)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.02.01. 17:48:15

@Az angol beteg: no igen, de a tudatalattiban ott van a véső és kalapács, meg az ájulásból ébresztő "fejőlány".

solti anasztazia 2011.02.02. 21:54:41

Juj de gyonyoruen irta ezt le....:-)Gratulalok!
süti beállítások módosítása