Micsoda izgalmak !

2011.03.30. 22:01

BédaKözhely, de a szerencse valóban forgandó. Pláne a vadászatban. Már majdnem "felfegyvereztem" a vaddisznókat, hogy a kétesélyességtől izgalmas és fordulatos legyen a szösszenetem. 

A legutóbbi vadászatot szerencsecsillagom vezette - ha van ilyen. Bíztam benne, hogy ma is elkisér. Már most mondom, hogy nem ! Tehát, aki izgalomra vágyik - ne is olvasson tovább, semmi izgalom, csak bennem egy kicsi. Ezen a szántáson át kell ballagni, egészen a nádasig, közben lehet valami kis víz is, de lábalható, ott áll a les, arra kell ülni - szólt az eligazítás. Tettem a dolgom, baktattam a szántásban, de messzebb volt az a fránya les, mint gondoltam. Az a beigért "kis víz" pedig egy széles és mély vízfolyás volt, aminek csak csónakkal lehetett volna nekivágni. A mai nap "izgalma" itt ért, ugyanis les nélkül kellett megoldanom a "lesvadászatot." Semmi gond, letelepedtem a földre, helyesebben leheveredtem és mint egy nyáját legeltető juhász, néztem a felettem köröző fehérkócsagok gyönyörű röptét.

Az "idillt," traktorzúgás törte meg. Három behemót nagy gép kezdte körülöttem  a szántást feltárcsázni. No, ez már nekem is sok volt, ennyi "malőr" elég egy napra. " Elmenekültem. Pedig nem is támadtak a disznók.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr542786702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2011.03.31. 14:08:28

Tesó!
Már megtanulhattál volna vén öreg korodra úszni!(kócsag tollas kalapban)
Jössz nekem ezzel a három traktorral!
Bakfitty!
Olyan vagy mint a medve aki felébredve téli álmából rádöbben, hogy rettentően kanos. Elindul az erdőben és csak a sündisznóval találkozik.Könyörög neki, sünike, hol van a nunád? A süni azt mondja nekem ilyen nincs. Medve- ezt mivel mondtad?

Az angol beteg 2011.03.31. 14:09:40

Ismételten nagyon aktuális a bejegyzése Doki!:-) Szerencsecsillaga meglehet idáig is elkísérte. Van egy aprócska ajándékom az Ön számára. Hiába..hiába...a fogínyecsetelésnek néha elkerülhetetlen következményei vannak! :-) Keresni fogom a jövő héten.

Az angol beteg 2011.03.31. 14:13:37

@Paci-ens: Bocsánat, csak most olvasom a kommentet.

Reakcióm: :-)))))))))

solti anasztazia 2011.03.31. 20:06:59

@Paci-ens: :-) :-)
Arra traktoroztak,ahol On volt?
Hazafele figyeltem az Udvar elotti teruletet,hatha latom valahol...:-)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.03.31. 21:54:44

Köszönöm a gyors illusztrálást.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.03.31. 21:56:16

@solti anasztazia: izgalmas dolog lenne, puskával a vállamon betévedni Horvátországba.
süti beállítások módosítása