"Zúgjatok csak traktorok"...!

2011.04.01. 09:58

Ha már a traktoroknál tartunk, "akik" két napja kőrbetárcsáztak - elmesélem, hogy nem ez volt az első ilyen esetem. Nem tudom, hány éve, de annyi támpontot tudok nyújtani, hogy húsz forint volt a benzin litere. Még az UAZ terepjárom megtankolása sem jelentett nagy gondot - pedig igencsak gyenge fizetésből kellett a vadászatot is finanszírozni. Ha mást nem is, de az akkori benzinárakat visszasírom. 

Egy késő őszi napon, amikor már a bőgés is lezajlott, kinyomoztam hogy egy nagy búzatarló melleti nádasba vezetnek  bikanyomok. Vendéget vártam, bikát szeretett volna lőni, de ilyenkor, amikor már a bőgés fáradalmait pihenik a bikák - nem könnyű. Beálltam a tarló kellős közepére és onnan gyalogoltam be a - nádas nyiladékán álló - leshez. Tudtam, későn mozdulnak a megfáradt legények, ezért még akkor is türelmesen ültem a helyemen, amikor traktorok zúgását hozta felém az egyre hűvösebb esti szél. 

Bikák sem mozdultak ,a traktorok zúgása is zavart, "zárórát fújtam" és a beálló sötétben a kocsim felé indultam. Kiérve a nádasból, a friss szántásba süllyedt  cipőm teljesen megtelt  földdel és ezzel együtt valami rossz sejtés, érzés kerített hatalmába. Valahogy a tudatalattimban az mocorgott, hogy túl sokat időztek a traktorok az UAZ-om irányában.Amikor a  zseblámpám fényében megcsillant az autóm ablaka, megnyugodtam. De korai volt az öröm. Vicces kedvű traktoros ismerőseim kőrbeszántották szegény kocsimat, de nem csak "úgy", ahogy a többi részt, hanem hetven centire leengedve az ekét, a földet elhúzva mellőle.  Az autóm, mint egy oszlopon álló emlékmű meredezett az éjszakába. Olyan jól sikerült a tréfa, hogy  egy órás ásásssal tudtam lejárót csinálni, hogy "legördülhessek" a talapzatról.

Természetesen, nem maradt megtorlatlan az akciójuk, de ez már egy másik történet.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr972790551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2011.04.01. 22:40:34

Én szeretném hallani azt a másik történetet. :-)

Az angol beteg 2011.04.02. 12:52:12

Húúúha Redalert kérnék 2 törlést! :-)
Elcsúszott a festővászon..

Az angol beteg 2011.04.02. 13:21:56

______
|o | !
|:`_|---'-.
.'_'.-----.|
'._.' (O)

Paci-ens 2011.04.02. 13:54:47

Tesó!
Ehhez hasonló öreg hoffert még én is vezettem!
Azt, hogy Te mit sírsz vissza magánügyed!
De azt, hogy a rálelés helyén milyen szókinccsel rendelted el a traktorosok további sorsát az erőst érdekelne.
Szerettem volna látni az arcodat!
Követelem a történet folytatását, különben jön az én szókincsem!

Az angol beteg 2011.04.02. 17:33:11

@Acél Csaba: Nem baj. Sőt! Innunk is kellene rá:-) Köszönöm szépen.
süti beállítások módosítása