Hadd fájjon !

2011.04.26. 17:06

Tisztázzuk. Mármint, hogy nem a rebellió szól belőlem, hanem a jogos felháborodás. Lehet, hogy már unalmas a morgásom, de nekem meg felháborító a bűrokrácia miatti várakozásom. Azt már kiveséztem, hogy miért is kell több mint két hónapig arra várnom, hogy valahol valakik ráírják a fegyvertartási engedélyemre, hogy nem szorulok gondnokságra. No, ha lassan is, de ráírták - nem okozva meglepetést., mert azért csak tudnék róla, ha gondnokság alatt állnék. 

Szépen minden be lett pecsételve - a lassan betelő -  fegyvertart. igazolványomba, puskák, pisztolyok rendben, orvosi érvényes, végre mehetek vadászni. Node az ördög egy aranyos kis fegyver "személyében" megkisértett, gondoltam a sokat gyepált öreg mordályomat  nyugdíjazom, már ráfér a pihenés és "őrá" cserélem. Ez az ötletem éppen három nappal a frissen megújított dolgaim után pattant ki a fejemből, szaladtam is a "hatósághoz", hogy ugyan adjanak már nekem egy vásárlási engedélyt. Frissek az igazolásaim, három nap alatt gondnokság alá sem kerültem, stb. Bizony leforrázott a hír, illetve felforrt tőle az agyvizem, mindent újra kell kezdenem, élén a várakozással. Ennél szarrágóbb hívatalt még életemben nem láttam ahol szinte tudatosan bosszantják és alázzák az ügyfeleket.

Nem tudom mit szólnának, ha a rendelőmbe én is 90 napos határidőt adnék nekik. Csak hadd fájjon....!  

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr962857111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

solti anasztazia 2011.04.26. 20:33:32

Hjaj...ez mar tenyleg sok..ez mar olvasva is bosszanto,hat meg atelve...kitartas!

Az angol beteg 2011.04.26. 20:52:56

Szóról szóra egyetértek az előttem szólóval!

Paci-ens 2011.04.27. 05:38:56

Tesó!
Ha jól emlékszem hét nap alatt teremtette Isten a világot.(igaz fegyverosztályt nem, de azt mi emberek alkottuk)
Akkor ne csodálkozz, hogy, miután megkísértett az ördög, a "szerv" el sem tudja képzelni, mi mindent csinálhattál három nap alatt.
Ezt ellenőrizni kell, és mivel a túlóra pénztől kezdve még sok minden juttatásukat elvonták, ragaszkodnak az "Isten malmai lassan őrölnek" elvhez.
süti beállítások módosítása