Retúr-amúr.

2011.07.21. 19:03

Horgásztam már ezen a tavon, nem is túl régen, de lehangoló eredménnyel. Összesen öt, vagy hat dévér, meg egy UBV által okozott égési sérülés volt a nap hozadéka. Tegnap este, a tíz nap óta dühöngő hőséget, egy frissítő zápor szakította meg, végre aludni is lehetett. Hátha a halak étvágya is megjött - gondoltam és ezt tett követte. Összepakoltam a horgászcuccokat és korán reggel indulás. Pontosan arra a helyre telepedtem, ahol legutóbb lealázódtam.

Nem részletezem, három botot vittem, de csak kettőt tudtam összeszerelni és bedobni, mert azonnal kezdődtek a kapások, a harmadik bot csak árválkodott. Rövid három óra leforgása alatt megtelt a szák, két- három kilós pontyokkal.

Most jönne a történetem lényege, mert eddig csak dicsekedtem. Ugyanis, horgász "pályafutásom" legnagyobb dilemmáját éltem meg, mert még ezek után fogtam egy jóképű amúrt is, de ennyi hallal már nem tudtam volna mit kezdeni, ezért ...visszaengedtem. A  fenébe is. Amikor horgász filmekben látom, ahogy a "profi" pecások, a nagynehezen kifogott hallal pózolnak egy kicsit, azután búcsúcsókkal visszaengedik - bennem tótágast áll a vadász-horgász vér. A zsákmány az zsákmány. Azért ejtünk vadat, vagy fogunk halat, hogy megegyük. Ugyanis ez az ősi motiváció. Tudom, az eszem tudja, hogy nem lehet megenni minden kifogott halat, de ha nem ez a hajtóerő, akkor meg minek pecálni. A lőtt vadat sem operálom meg, hogy szabadon engedve újból lelőhessem.

Ahogy hazaértem már bántam is az elengedett amúrt. Megpucolva igazán elfért volna a hűtőben, nekem meg nem hinném, hogy egyhamar ilyen szerencsés napom lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr933087121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2011.07.21. 19:30:36

Tesó!
Olvastam, hogy Olaszba a gazdasági válság miatt még a halak is öngyilkosak.
Jó helyen voltál jókor, de azért pecálni megtanulhatnál.
Különben is egy néma őrült csak két szerelékkel próbálkozhat szabály szerint, ha pedig nem egyedül voltál, akkor nem is te fogtad a halakat.
Mikor fogsz megint egy compót? Azt sem bánom, ha megint hozzám vágod, mert rém finom, ha nem búzadarába panírozod.

solti anasztazia 2011.07.21. 19:50:02

Gratulalok!
Kuldok egy linket :-) igy is lehet horgaszni :-) :-)
www.youtube.com/watch_popup?v=x3Bf0WhvsNk&vq=medium

Paci-ens 2011.07.21. 20:32:02

@solti anasztazia:
Tündérkém!
A linkedtől ledobtam egy hátast.Ez még a dokinak is menne, de minden pontyot megoperálna, és a "méregfoga" helyett beültetne egy inplantátumot, és úgy dobná vissza őket.

Az angol beteg 2011.07.22. 00:22:53

No én megint ingert kaptam...kéne főzzek hallevet.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.07.22. 16:48:46

@solti anasztazia: tényleg frenetikus kisfilm. Itt is megoldható, az izzadt, büdös horgász bemegy a tóba, ettől kiugranak a halak.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.07.22. 16:50:02

@Az angol beteg: ..ingert is kaptam, halászlét is főztem. Így volt "kerek" a történet.

simp 2011.07.26. 23:02:59

Szegedi vagy bajai volt a "h-lé", mert az egyik hírős a másik finom!

sentinelle 2011.07.26. 23:34:12

Engem a kukta érdekelne..,mert egy jó segítség fontosabb mint a szakács!
süti beállítások módosítása