Egy harmatos hajnal...!

2011.08.14. 12:48

Kb. tíz-, de lehet, hogy tizenöt éve annak, hogy nem vadásztatok. Elegem lett a sok hajnali kelésből, a késői fekvésből, a  kiszámíthatatlan, macerás vendégekből, a vad láttán az alkudozásokból, és még sorolhatnám mikből, amiket csak azért nyeltem le, hogy a vadásztársaságnak bevétele legyen. 

Azóta csak egy-két barátot vadásztatok, de mindenféle elvárások nélkül, amitől mintha ezek a vadásztatások jobban is sikerülnének. Valószínű, Dianának is jobban tetszik ez az "örömvadászati" forma. Múlt héten lövettem azt a bakot "akinek" a képe egy hannoveri társaságában szerepel az írásomban, ma reggel pedig egy igen öreg, hosszú szárú, az egyik száron szinte semmi ággal nem rendelkezőt. Már vége az űzekedésnek de ez a bak még felállt a sípra, kíváncsiságból-e vagy csak megszokásból, ezt ő tudta volna megmondani. Ez lett a veszte, mert a patakszéli jágerkenderből kilátszott brelőle éppen annyi, amennyi elég volt a jó lövéshez.

A lövést megelőzően sem volt eseménytelen a reggel. Az egyik lucernatáblára ráfordulva, - ahol az erdő egy beszögelést ölel körül - disznók falatozták a harmatos lucernát. Egy nagy göbe és a malacai. Az egyik malacka bánta, hogy nem tartott az erdő oltalmába visszakocogó anyjával.

Eseménydús, szép és eredményes reggel volt ! Jót vadásztattam !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr133152382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2011.08.15. 06:57:41

Tesó!
Tanusíthatom, hogy Veled élmény vadászni.
Jó lóra tesz aki melléd szegődik, mert a legextrémebb, legváratlanabb helyzetben is képes vagy vaddal sőt lőhető vaddal összeakadni, és a vendégednek, már csak a lőtudását kell bemutatnia.
Kísérjél még örömmel negyven évig.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.08.15. 19:24:05

@Paci-ens: Téged meg jó vadásztatni, bár rosszul tűröd a szúnyogokat,alig három órai csipkedés után már megfutamodsz.A negyven évvel egyetértek.

solti anasztazia 2011.08.15. 20:25:31

Orulok,hogy jot vadaszott!En ma jot motoroztam...az olvasoknak irom,hogy ma a Fonokom eljott ertem es O vitt motorral meloba,mert a hataron iszonyat tomeg volt...szoval azert nem sok fonok teszi ezt meg am...az enyem igen:-)Koszonom!!!

Az angol beteg 2011.08.15. 22:31:44

Szó, mi szó..tud élni! :-) Biztos, hogy a legjobb főnök..nem olyan mint, akitől nemsokára megszabadulok...no nem úgy, mint a (sztem Másnaposokat kenterbe verő) friss vígjátékban, a 'Förtelmes főnökökben':D ...és bizony Doki messze nem olyan, mint az abban szereplő fogorvos :-))

Az angol beteg 2011.08.16. 17:31:01

@solti anasztazia: Ma nem kegyedet láttam motor helyett piros suzkiban megyeszékhelyünk felé (minden sebességhatárt szigorúan betartva)száguldani? vhol fél úton fél 2 körül...

Az angol beteg 2011.08.16. 20:06:21

Nem ide tartozik, de azért leírom:

Fura dolog ez a leszerelés....az egyenruha, a szilárd erő, a szervezet, a segíteni akarás, a csapat?..az ember része lesz...változtatsz, mész előre..de ez mélyen megmarad. Azonban igen...ki tudja milyen indíttatásból....a gyermekek, nehéz vagy jó sorsúak... a kis egyéni jővőjük fontosabb...

solti anasztazia 2011.08.16. 20:37:14

@Az angol beteg: Igen en voltam...nem is szagudlottam en azt nem ismerem...:-)

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2011.08.16. 21:02:58

@Az angol beteg: nem volt bajom a katonasággal, a "szilárd erővel",ráadásul elit alakulatban, de nagyon jó volt leszerelni, ugyanis jobban szeretek individuum lenni, mint egy nem általam megválasztható csapatban csapattag.

Az angol beteg 2011.08.16. 21:34:36

@solti anasztazia: Nem a rossebeket nem :P...akkor miért lobogott úgy a hajam? :D

Az angol beteg 2011.08.16. 21:43:56

@Acél Csaba: Én vegyes érzelmekkel szerelek le...azért elárulom én is kellően megünneplem hajjaj:-), hogy nincs több riasztás, szolgálat stb. és hasonlítok Dokira ilyen téren...a egyéni szabadság igény erős bennem...vízöntős vonás vagy sem...megvan. De a fene se érti...azért hallotam én telefonban kétségbesett segitségkérést...itt zeng a fülemben..azért jól esne még oda is tenni magam...de mondom...a dolgok jobbá tételét valahol korábban akarom kezdeni...gyermekkorban. Belső harcok ezek...de mindenkinek megvan a maga harca..úgyhogy nem részeletezem.:-)Elit alakulat?! most áruljak el egy titkot én is? :D
süti beállítások módosítása