Vadász?

2012.01.15. 20:03

Bevallom már elszoktam, hogy sok vadász részvételével vadásszak, amikor nem lehet a "szomszédot" megválogatni. Ezen a szeles, hideg vasárnapon ebben volt részem. A Kiskunsági Nemzeti Park szomszédságában zajlott a vadászat, annak homokját hordta a viharos szél, egész kis dűnéket alkotva az utakon. A nádasból szárnyra kapó fácánokat is kilőtt nyílként sodorta, volt amelyikre öten is lőttek. Két kakas is felém vette az irányt, a lövésemre tollcsomóként kezdték zuhanásukat, amikor egy "vadász" még belepuskázott. Egye kutya, nem tudta visszafogni magát  - gondoltam elnézést kér - de nem ez történt. Amikor kezdte a fácánokat felkötni az aggatékára, akkor értettem meg, hogy a kapzsiság mikre képes.

Van egy mondás, miszerint a "rossz szomszédság - török átok." Érvényes ez a vadászatra is.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr393549739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.01.17. 05:36:57

Tesó!
Nekem erről eszembe jut egy közös vadászatunk, amikor egy vadásztársunk a lődühét nem tudta visszafogni, és mindenre rápuskázott, ami a környezetében felrepült, azzal a kiáltással, hogy nekem jött ez a madár.Egyre dühödtebben szórta a söréteket, még alacsonyra is.
Csoda, hogy akkor nem történt baleset.
(Királyfi!- Te még hiszel a mesékben.)
Több fácán volt az aggatékán, mint amit valóban eltalált.
A pörköltöt meg nagyon elszúrta a "szakács"

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.01.17. 12:56:17

@Paci-ens: Én is ismerek egy öreg harcost, világéletében jómódú volt, most is az. Még a múlt században vett tíz patront,ma is megvan mind, de ő szalad először a terítékhez és hordja haza a kompetencia kakasokat.
A Jani - akiről Te szóltál -legalább lődözött.Igaz,ahányszor lőtt, annyiszor guggoltam.
süti beállítások módosítása