Kutyavilág!

2012.01.31. 14:20

Sajnos aktuális a téma, két jó ismerősöm kutyusa is a végét járja, megértem elkeseredésüket. Miután magam is átéltem már többször - nagyon jól tudom, hogy mit jelent egy hűséges társ elvesztése. Értjük mi, hogy ez a természet rendje, de nagyon nehéz elfogadni. Egy emberöltőbe több kutya élete is belefér, mégis nagyon nehéz a búcsú.

A szerencsés kutyáknak sorsuk van, a mi életünket élik, ugyanis ezredévek óta a kutya társunk lett, sorsukat mi alakítjuk, jól vagy rosszul, ettől kiszolgáltatott lett, de boldog.A hűség mintaképe.

Amikor egy kutyát magunkhoz veszünk, annak sorsát is magunkhoz öleljük, felelősek leszünk érte, gondozzuk, ápoljuk, tanítjuk, ezért cserébe a kutya sokkal többet ad, feltétel nélküli szeretetet.De egy kutya magunkhoz vételével, felvállaljuk annak öregkorát is, a betegségeket, és az elmúlást.Ha már nagyon beteg és nincs remény, akkor a végső döntést is vállalni kell, mert a szenvedéstől is csak mi tudjuk megváltani.A kutyának mi vagyunk az Isten. Ahogy a mi sorsunk Isten kezében a kutya sorsa a miénkben. Amikor kutyát veszünk, ezt is gondoljuk át.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr574035594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.01.31. 21:27:54

mire az írást befejeztem a két kutya közül a Dorka - jobblétre szenderült. Jól döntött a gazdája.

csőrike1 2012.01.31. 22:30:48

@Acél Csaba: Sohasem gondoltam volna, h mennyire nehéz egy ilyen döntést meghozni.Korábban volt egy kutyusom, "akinél" nem tudtam ezt megtenni, de azóta is furdal a lelkiismeret, h saját önzésemből kifolyólag, mert nem tudtam, nem akartam tőle megválni, csak a szenvedését hosszabbítottam meg. Nem tudtam a saját fájdalmamon úrrá lenni, és ki kell mondjam ezért ő szenvedett meg. Ma már tudom és belátom, akkor rosszul ítéltem meg a helyzetet.
Igazad van, a kutyus sorsa a gazdi kezében van, és csak rajtunk múlik, hogy hűséges kis társunknak ha eljön az idő, méltó távozása legyen.
Dorka már az örök vadászmezőkön vadászik . Lehet hogy Danival.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.02.01. 08:32:13

A "kutyasorsot" most én is osztom Berci vizslámmal, mert ebben a hidegben a vadásszobám lakója lett. De egyedül nem marad meg, így keresztrejtvény fejtéssel múlattuk az éjszakát.Ő most békésen alszik, én meg indulok dolgozni. "Embersors".
süti beállítások módosítása