Bakkecske!

2012.02.21. 12:53

Ha már a kecskéknél tartunk, megjegyezném, hogy nekem semmilyen formában nem adna semmire megoldást. Most a tejtermékekre gondolok - nem kell huncutkodni. Tudom, hogy egészséges, hogy a teje tápértékben jobb mint a tehéné, de akkor sem bírom, még a szagát sem. Van egy ismerősöm, aki kecsketenyésztő és sajtgyártó, próbálkozott velem megszerettetni. Azt mondja, hogy a kecske teje olyan, mint amit eszik. Ha friss szénát kap, akkor nem érződik rajta a "bakkecske" bűze. Én bizony kiéreztem. A sajt is csak addig jó, amíg a számban forgatom, amikor már lenyeltem, elementáris erővel akar belőlem menekülni.

Így azután a főrendőr ötletétől nekem felkopna az állam,

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr214155771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.02.21. 16:12:05

Tesó!
Az elementáris erővel feltörő bakkecske talán a szakálladnak köszönhető.
A sajtok pedig finomak, különösen kedvelem a borsost, és a metélő hagymásat.
A főrendőr pedig kapja be a kecske 47 000
forintos szarvát.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.02.21. 17:07:22

@Paci-ens: aki Téged metélt, az nem a hagymás volt. Sajtban pedig maradok a derék hollandoknál.

solti anasztazia 2012.02.24. 17:50:05

Kecskesajtgyarto ismerosom nekem is van..de en sem szeressem..ha ujdonsagokat csinal megprobalom,de kar belem mint az alkohol..
süti beállítások módosítása