Cigistop!

2012.03.13. 16:06

Nem vagyok büszke rá, de egyetemista koromban erős dohányos voltam. Akkor még 3.50 volt a Symphonia, meg a Terv cigi is, a Fecskét, a füstszűrőset, csak az urak szívták. A cigarettázás valahogy hozzátartozott a vizsgaidőszakhoz, álmosság ellen is használtam, de ha nem volt rávaló., akkor nem szívtam. Azután minden átmenet és kínlódás nélkül abbahagytam.

Országos kampány indult a dohányzás ellen, már több helyen tilos, mint szabad. Pl. kocsmákban is tilos lesz, ahol pedig a fröccsök mellett a cigaretta a másik főszereplő.

De az autókban lehet majd dohányozni. Érdekes, pedig ez  nem csak a vezető tüdejére veszélyes, hanem arra is aki abban a kicsi vaskalitkában ücsörög és szívja, amit a másik kifúj. Vezetés közben telefonálni tilos, mert elvonja a figyelmet. És rágyújtani? Egyik kézzel a dobozból kell kipecálni a cigit, amit az ügyesebbje ugyan egyetlen fricskázó mozdulattal tesz, de a rágyújtáshoz vagy a szivargyújtót kell kiemelni, vagy a gyufát, jobb esetben az öngyújtót működtetni. Mindeközben a forgalmat is figyelni. De ekkor még nem is beszéltem a leeső parázsról, amit ha nem oltunk, azonnal kiégeti a nadrágot, éppen a sliccünknél. Mondjuk ezt a manővert is nehéz karambol nélkül megúszni.

Kár, hogy a törvény az autó belsejére már nem terjed ki.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr204314337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.03.15. 17:31:05

Tesó!
Én sem vagyok büszke rá, de tizennégyéves korom óta szívom, és egyenlőre nem is akarok lemondani róla.Én sem kezdtem mással, mint a vadsóska szárával(olyan savanyú volt,hogy csak)utána az anyámtól lopott Munkással, utána a Tervel. Apám amikor rájött,megkínált egymás után két Csongorral.Nem én hánytam!
Ez az egész diszkrimináció a köbön.
Szó ami szó már többször is kiégettem az üléshuzatot a golyóim körül, de még eddig mindig megúsztam karambol nélkül, hála annak a Jó Istennek.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.03.15. 19:55:47

@Paci-ens: arról volt szó, hogy pipázol! Azzal nem csak a golyóidat égeted le, hanem az egész autót.Azért csak mutatósabb!

csőrike1 2012.03.15. 21:49:06

@Acél Csaba: ....nade Uraim !
Mi folyik itt kérem?
A golyókkal tekézni szoktak...nem? ...nade égetni ?
süti beállítások módosítása