Naplóm.

2012.04.27. 06:38

Az első éjszakám zaklatott volt, idegen szagok, idegen tárgyak, szóval minden olyan bonyolultnak tűnt. Egy szép nagy teraszon lakom, szerintem lift is van, mert amikor elkezdek nyüszíteni, szalad a gazda és levisz a lépcsőkön pisilni.

Egyáltalán nem unatkozom, van rágni valóm bőségesen, van labdám is, meg gumikarikák, de ennél sokkal izgalmasabb volt a gazda tornacipője - elég sokat dolgoztam vele, mire a sarkát sikerült lerágnom.A kerti bútor lába is finom volt, ráadásul van belőle elég sok.

Rögtön az első nap nevet is kaptam, bár nagyon hosszú volt  és olyan szomorkás a dallama  a " jaj Istenem, mit csináltál már megint" - mondatnak. .Azután hamar rájöttem, hogy ez nem lehet a nevem, mert nem jár fütty mellé. Szerintem Hektornak hívnak. Elég jól haladok a nyelvtanulásban, már két mondatot megtanultam, az egyik a jól van Hektor, a másik a fujj, nem szabad.

Majd folytatom, most aludnom kell egy nagyot.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr934475836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.04.27. 07:45:14

Hektor aludjad ki magad, mert nagyon sok dolgod lesz!
Először is azt a kétlábút aki azt hiszi, hogy Ő az Isten, kell beidomítanod.
Javaslatok:
csóváld a farkad amikor a kaját teszi eléd.
Mikor a szájával furcsa sípoló hangokat ad,azonnal rohanj hozzá, és próbáld meg, üzekedést imitálóan átkarolni az egyik lábát.(erre a gyakorlatra majd később komoly szükséged lesz.)
A kajás tányérból minél többet pancsolj ki a környezetbe, és figyeld meg a kétlábú reakcióját.
Kiveri a víz, vagy elnézően reagál.
Próbálkozz a mellső lábainak nyalogatásaival, mert az biztos, hogy még egy kicsi kaját jelent, bár erre már semmi szükséged nincs, de lehetnek még szűkös napok.
A labdára nagyon vigyázz, mert a kétlábú azzal akar téged az akarata alá vonni.
De ha ezek a figyelmeztetések nem használnak, akkor te is egy Istent imádó, neki mindenben szót fogadó kutya leszel.

csőrike1 2012.04.27. 15:36:22

@Paci-ens: Kéretik a jótanácsokat Hectornak személyesen - négykézláb- átadni!

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.04.27. 19:25:06

@csőrike1: már egy helyen megírtam, hogy a vadkacsa apportírozását hogyan demonstráltam egy víziszonyos kutyámnak.Láttatok már röhögő vizslát? Mert én igen! Szóval csak óvatosan a négykézlábazással.

csőrike1 2012.04.27. 22:18:41

@Acél Csaba: Röhögő kutyust még nem láttam, csak röhögő lovat, de azt nagyon.
Viszont ma Hector dobott egy bukfencet, tudom véletlen volt, de ilyet még én sem láttam.
Érdeklődve nézek a holnap elé, mert biztosan rejteget valami izgalmasat.
Bár az izgalmakat lehet h másként éli meg Hector, és egész másként én.
Lehet, h nekem is demonstrálnom kell majd, h kell egész nap a gumijátékokat rágcsálni, és hogyan kell jó messzire elkerülni a kerti bútorokat, a méregdrága terasz ajtót, a frissen megkapált virágokat,a gazdi új farmerját stb.
Még csak 8 hetes a Kicsike, de tény, hogy ő az úr a házban. Az életemet fenekestől felforgatta, hajnalban kelek, késő éjjel fekszem, és alvás helyett csak úgy félálomban fülelek, h mikor nyüszít, mert akkor rohanok, viszem pisilni.
Ha nem akar, akkor demonstrálom az udvaron.
Sztem "Ő" is rövidesen röhögni fog rajtam.
Kevés kutyus mondhatja el, hogy a gazdi őrzi az ő álmát.
Mert egyenlőre ez a helyzet.
süti beállítások módosítása