Semmi!

2012.05.11. 07:45

Csendben és-  reszketve a hidegtől - vártam a virradatot, hátha meghallom a "csuvikoló" hangot, amit a kakas ad dürgéskor.A leshelyemtől meredeken szakadt a mélybe a sziklafal, hogy valahol a mélyben gyűjtse a sok kis vízesés vizét egy nagyobb dübörgő hegyi patakba.Nem véletlenül hívják ezt a részt a háromezer vízesés vidékének. Nagyon füleltem, hogy kiszűrjem a kakas hangját, ebből a nagy hangzavarból.

Lassan virradt.  Kezdtek formát ölteni a hegycsúcsok, a fenyők is lerázták magukról az éj sötétjét és álmosan nyújtóztak az ég hideg kékjébe. Itt -ott már madarak csivitelés is hallatszott, távolból egy kakukk strófái az otthont idézték. A hegyek csúcsára már ráköszönt a Nap, ettől azok hálásan szikrázni kezdtek, büszkén néztek le a mélybe, ahol még az árnyék volt az úr.

Eljött a kakasnász ideje, a puskát kézbe vettem és az előttem emelkedő dürgőhelyet néztem, szinte bűvöltem, hogy ide szálljon be egy kakas.Sajnos, semmi hang, semmi csuvikolás, csak a csüggedő remény.Elindultunk vissza. Majd holnap - talán holnap - biztattuk egymást.

Szerző: Acél Csaba

2 komment

Címkék: fajdkakas

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr764501651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.05.13. 07:16:48

Tesó!
Most már szerencsém, hogy nem hívtatok meg erre a vadászatra, mert a sok vízcsorgás mellett, nem csak a "csuvikoló"hangot nem hallottam volna meg, hanem egy újabb kis patakot indítottam volna el.

Az angol beteg 2012.05.14. 16:36:11

Én nagyon tenger párti vagyok...nem szoktam hátast dobni (sem hasraesni) a hegyvidéki tájaktól...de ez most nagyon szép! Tetszetős fotó.
süti beállítások módosítása