Szt. Iván éjszakája.

2012.06.24. 10:42

Szent Iván éjszakája, a napforduló ünnepe. A falumban is juniális volt, lovakkal, focival, nótával, ahogy illik. A jobb kedvűek azután végigünnepelték az éjszakát, a rettenetes karaoke idehallatszott, nem tudtam tőle aludni. A lepedő" fötrésénél " jobb a lesen ülni - döntöttem és három órakor már a lesem felé  baktattam.

Az előző hajnalban lőtt disznó zsigereinél egy aranysakál vonyított, de lehet, hogy ő is csak az idehallatszó zenebonát reklamálta. A hajnali sötétben nem volt esélyem meglátni, de akár milyen óvatosan is cserkeltem - észrevehetett és lelépett.

A hajnali derengésben egy konda jelent meg, négy göbe és négy malac - már nem csíkosak -  én úgy hívom őket, hogy tepsibe valók. Az egyiket meglőttem. Éppen négy óra volt. Nekem szerencsét hozott Szent Iván éjszakája.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr674607628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2012.06.25. 06:19:10

Tesó!
Remélem a vadászat előtt átugrottad valakivel a tüzet!

Paci-ens 2012.06.25. 07:06:44

Tesó!
Remélem a vadászat előtt átugrottad valakivel a tüzet?
süti beállítások módosítása