Normális?

2012.08.21. 11:38

Ha valaki azt mondaná   - na jóember, kap húszezer forintot, semmi mást nem kell érte csinálni, csak beállni a napraforgó tábla közepébe, délelőtt tíztől, mondjuk este hatig, mindezt 40 fokos hőségben, víz nélkül, - nem biztos, hogy ráállnék. Ja, hogy el ne felejtsem, közben egy 3,5 kg-os vasdarabbal a fejem fölött  folyamatosan kéne hadonászni.  Ha meg igen, akkor nem biztos, hogy túlélném.

Kis túlzással - ez a gerlézés. Ráadásul mindent vastagon borít a por, a cipőmben alig fér a lábam a homoktól, de fölösleges kiönteni, jönne helyette újabb adag. Ha jön a gerle, semmi bajom, minden szép és jó, nem fáj semmim, nem vagyok szomjas, de ha nem...akkor teszem fel magamnak az első mondatbéli kérdéseket.

Hát igen, vannak a normális emberek és vannak a  vadászok.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr884722931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szocped 2012.08.21. 21:39:33

Minden elismerésem annak, aki ezt végig csinálja! Én biztosan nem lennék rá alkalmas se fizikailag, se lelkileg. Persze az is lehet, hogy csak ki kellene próbálni. Olyan sok /számomra legalábbis!/ érdekességet hallok, ill. olvasok itt, hogy kedvem volna vadászinasnak állni. Csak azt nem tudom, hogy honnan szerzik azt a mérhetetlen sok energiát nap mint nap!? Tudom, hogy nem ma kezdték, de mi az a mozgatórugó ami hajtja a vadászokat?

csőrike1 2012.08.21. 22:37:00

@szocped: ...hogy mi a mozgató rugó?
Valami megmagyarázhatatlan, ősi, elemi ösztön, olthatatlan, csillapíthatatlan szenvedély, vágy.
Olyan ez, mint egy lángoló, szenvedélyes szerelem. Legalábbis én ezt érzem.
Testi adottságaim , fizikumom , nem épp a legalkalmasabb a vadászságra.
Ennek ellenére "állom a sarat", mert minden megpróbáltatás okozta fájdalom, gyötrelem elszáll a vadászat alkalmával.
Lázas betegen nem tudok dolgozni, de vadászni már voltam sokszor. Akkor, érdekes mód , nem érzékelem a fájdalmat, mert a szenvedély mindent überel. OLyan ez, mint a kompetitív gátlás.
Tegnap, ahogy álltam én is a napraforgó szélében , szinte izzott a levegő, állig beöltözve, mert napallergiám is van.
AZ ájulás határán álltam, de amikor megjelentek a gerlék, mindezt már nem érzékeltem. "Üresjáratban" viszont én is arra gondoltam, hogy nem vagyok normális, mert ebben a szinte elviselhetelen kánikulában pld. nem tudnék kintt kapálni, mert biztosan elájulnék. Ráadásul, hosszú nadrág, hosszú ing, sapka , zárt cipő, és a "vasdarabot" emelgetni az ég felé.
De az ellentettjére is volt már példa, amikor dermesztő hideg volt, h szinte az ember , szó szerint csonttá fagyott, de mégis szinte lélegzetvisszafojtva ücsörög a lesen órákon át, óvatos vadra várva. Néha fülzsibbasztó csend van, h szinte az ember a saját szívverését is hallja a fülében dobolni.
..... szóval, az igazi vadász.... megszállott, nem egészen normális. Vállalom...
süti beállítások módosítása