Sicc !

2012.10.29. 20:17

Már hetek óta etetem a kertem kis madarait,  cinkéket, egy nagyon torkos csúszkát és pár darab élelmes verebet .Nagy a sürgés forgás az etető körül, egyik nap összeszámoltam őket, mintegy húsz kis kosztosom van, pedig még el sem kezdődött az igazi tél, a nagy éhínség ideje.

Van a szomszédnak egy macskája, egy tarka kandúr, aki gátlástalanul lakja az én kertemet is, gőgös tartásban grasszál, mint aki tulajdonos és ezt úgy tudatosítja velem, hogy az ajtó elé kitett cipőimet, kerti papucsaimat, a rettentő büdös vizeletével megjelöli.

Ma még ennél is nagyobb baj történt. Kifigyelte ez az álnok macska a  cinkéket és elkapott egyet. Az Én cinkéimből. A kutyákat összeírják, megjelölik, adóztatják,  de mi van a sokkal nagyobb létszámban szabadon kóborló macskákkal? Először is - ez a cinkegyilkos - nem az én macskám. Zárja be, csukja be a gazdája, élvezze otthonában a kedvencét,  ha éppen álnok, számító, sunyi állatra vágyik. 

A cinke halála bosszúért kiált. De "sicc"-en kívül nincs más"fegyverem", legalábbis lakott  területen belül. Bizony, amíg Dani kutya élt, ilyen gondok nem voltak. Jaj volt annak a macskának aki házszámot tévesztett.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr484877783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csőrike1 2012.10.29. 22:11:25

Egy cipőben járunk....
Sajnos .. én sem szeretem a macskákat.
Míg a kutyusoknak mindenféle védőoltás meg chipezés szükséges, sőt ha elkóborolnak a gazditól, akár le is lőhetik,/vadászterületen/addíg a macskák csak úgy korlátlanul szaporodnak, és nem gondolom, h bármilyen védőoltást meg féregtelenítést elvégeztetne rajtuk a gazdájuk, különösen, ha egy háznál van 4-5 vagy több macska is.
Üdvözítőnek tartanám, ha a kutyusokra vonatkozó "rendszabályok" és egészségügyi előírások a macskákra is vonatkoznának.
Volt olyan nap, hogy 4 macska dekkolt a kertemben, de a csúcs az volt, amikor a bejárati ajtó előtti lábtörlőre végezte a dolgát.
Ma már kicsit más a helyzet. Van egy területét igen vehemensen védelmező kutyusom, aki előszerettel elüldözi a betolakodókat.

Paci-ens 2012.10.30. 16:13:04

Tesó!
Szeretném kihangsúlyozni,én sem szeretem a macskákat,mert megalkuvó alattomos dögök.
De a vadászataikkal elvégzik azt a természetes szelekciót, miszerint csak a legrátermettebb maradhat életben,kivéve egy másik ragadozót,akinek puska van a kezében, és mindent lelő ami repül,főleg ha az a madár galamb.
Amúgy hol van a Berci? Mire fel hagyja, hogy a szomszéd macskája lehugyozza a gazdi papucsát.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2012.10.30. 20:02:58

@Paci-ens: Tesó! Berci már nyugdíjas, még felkergeti a macskát a fára, de már közelharcba nem bocsátkozik.Egyébkét ez a macska nem szelektált, csak egyszerűen gyilkolt,mert a cinkéim egytől-egyig jó húsban vannak.

Paci-ens 2012.10.31. 17:03:29

@Acél Csaba:
Bercit turbózd fel, amúgy a szomszéd macs
egy dög!
süti beállítások módosítása