Rongyrázás !

2013.02.15. 18:08

 Minden évben elhatározom, hogy nem megyek többet a FEHOVÁ-ra.  Így volt ez idén is, mégis mentem. Mentségül, hogy "randevút" beszéltünk meg Bank Józsival, a Namíbiában élő "professional hunter"-el, ahogy önmagát címkézi. Többször vadásztatott, sok remek vadászkalandot éltünk meg együtt - de erről már írtam a Kuduláz c. könyvemben. Titkon abba reménykedtem, hogy valami kedvezményes útra valahogy hagyom magam rábeszélni, de a kezembe nyomott legfrissebb árjegyzéke láttán, a baráti ölelésnél nem jutottunk messzebbre. Viszlát Afrika !

.Évről évre zsugorodik a kiállítás, egyre több cég vonult ki - ami annyiban azért jót tett a seregszemlének, hogy szellősebb lett,  átláthatóbb. Egy vadász baráttal is találkoztam, aki első könyvével debütált. Hálás témát vetett papírra, ugyanis világ körüli utat tett meg - feleségével - és mondhatni "kőrbe- vadászta" a világot. Ennek az útnak az élményanyaga és a felesége által készített remek fotók kerültek a könyvbe.

Egy külön pavilonban luxus jachtok sorjáztak. Eszembe jutott az a három millió szegény ember - akinek a napi élelem beszerzése is gond. Egy csoda jachtnál belém bújt az ördög és beszédbe elegyedtem az "odatámasztott" miniszoknyással.. Mondta a kis hölgy, hogy villanymotor hajtja és igazából "csak" a Balatonon praktikus, mert tengeren három óra alatt lemerülne. Hát akkor nekem ez a szar már nem is kell.

A kiállítás praktikus része a csarnokok előtti szabad-placcon zajlott, ahol a hideg és a megfázás ellen, nagyon finom pálinkákkal lehetett iszogatni.. Egyszer, kétszer......!

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr935082401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2013.02.15. 20:44:41

Tesó!
Nekem ez már ünnep volt, hogy láthattalak a FeHoVán,és megcsókolhattam a képedet.
Nem igazán értem miért nem akarsz újra Afrikába menni vadászni, amikor a kiállításon lazán elköltöttünk 80-90 milliót közösen.Igaz ebben segítettek az elfogyasztott pálinkák.
Pedig nem is vásároltunk sok mindent.
Ha a Bank Józsi hallotta volna, hogy mire alkudoztunk a különböző standoknál,
ledobta volna a hátast, és azonnal felemeli a tarifáit.
Azért azt a Velence névre keresztelt tengerbíró hajót nem kellet volna annyira lefikázni, mert az a szegény tulajdonos aki a kis széken ült, és várt a sült galambra, biztosan adott volna egy kis árengedményt.
süti beállítások módosítása