Nosztalgia !

2013.03.09. 08:55

Lányos izgalommal kanyarodtam, az országútról az ártérre vezető földútra. Ha jól számolom, 15 éve jártam itt utoljára. Addig szinte naponta -  kedvenc helyem volt -  libázásra, kacsázásra. Istenem, mennyi kalandot megéltem itt.  A patikus cimbora felesége nevezte el tündérkertnek - jogosan ! Tényleg az volt.

Ahogy szokták mondani, túl szép volt ez a rész ahhoz, hogy ne tessen meg másoknak is. Szemet vetett rá a "nagy cég".  A hatalom és annak öt jogásza esélyt sem adott az alkura, megcsonkolva ezzel a vadásztársaságunkat. 

Változnak az idők, változnak az emberek - a nagy cég engedékeny lett és újból vadászhatok a tündérkertben. Bevallom, meghatódtam, amikor a nagyon jól ismert, de alaposan megváltozott területre értem. Kerestem az öreg szilvafákat, de helyettük fiatal nyaras terpeszkedett, a göcsörtös füzek közül több is derékba törve hevert, más lett a tündérkert, de előnyére változott.

A Duna belső ágába bedőlt fák, a visszatükröződő képmásukkal csókolóztak, a kőgáton átbukó víz  zsongító hangjába már a tavaszt hirdető kis "nyitnikék"-ek szerelmes trillája vegyült. Csak álltam és szívtam magamba a legcsodálatosabb illatot, az erdei avar buja kipárolgását,   ámultam hallgattam a  madarak hangját -  színek, hangok, illatok  felsőfokon és mindehhez még a viszontlátás meghatódottsága - bevallom -  megtekerték a szívemet.  Ennél szebben és méltóbban nem is fogadhatta volna a tündérkert, a sok éve nem látott öreg harcost !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr385124122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2013.03.09. 13:56:28

Tesó!
Biztos ismered az agresszív kismalac történetét a szép tündér lánnyal.
Arra járt a jó tündér és megkérdezte a kismalacot, hogy mit szeretne.
Amit erre a malac válaszolt az nem illik bele ebbe a tündérkertbe.

Acél Csaba · http://acelcsaba.blog.hu 2013.03.09. 21:52:05

@Paci-ens: most akkor ki-kicsoda ebben a történetben. Én lennék a tündér, te meg a jó valahová elküldő kismalac ? Azért a kismalac kategóriát már kihíztad Tesó !Én meg a tündér szerepbe nehezen férnék bele. Akkor hogyan is legyen?

Paci-ens 2013.03.10. 10:31:01

@Acél Csaba:
Tesó! Te döntöd el!
Valóban kihíztam már a kismalac kategóriát,de még mindig elég agresszív vagyok, mint hízott disznó.
Lehetnél ebben a tündérkertben, egy jótevő Óriás,ha már a nem vagy megbékélve a tündér szerepével, aki kérdezi a hajdani kismalacot: mit kívánsz?
De én nem azt fogom válaszolni, hogy,dögölj meg, hanem azt, hogy vadászni szeretnék, egy éltes barátommal.
süti beállítások módosítása