Szívás!

2013.12.08. 10:53

Pipás vagyok, kettősen is. Először is, a pipa tartozéka a vadász énemnek, lesen ülve kijár a tüdőmnek egy jóféle, illatosan bodorodó  pipafüst. Csak ennyi és csak ilyenkor. Tehát nem vagyok rabja, semmi függőség, egyszerűen egy nyugtató rituálé számomra, ami nélkül már nem is vadászat a vadászat.Tehát alkalmi pipás vagyok, így talán megengedhetem, illetve megengedhetném magamnak, hogy csak jobbféle, a megszokott  Borkum dohánnyal rongáljam a szervezetem.

Mielőtt ezek az üvegkalitkás-  dohányboltnak nevezett - rémségek nem voltak, a legkisebb bodegában is tartottak ebből a dohányból, miután tíz pipásból legalább nyolc ezt szívta. De eltűnt, van olyan aki megígéri, hogy beszerzi, van olyan aki még ezt sem. Érdekes, eddig még benzinkútnál is lehetett kapni, most még Pécsett sem, pedig három helyen is próbáltam. Csak a legszarabb, legbüdösebb féléket árulják, amiktől csak krákogni és fuldokolni lehet. De az is lehet, hogy ez egy burkolt egészségmegőrző program. Szart nem szívunk, marad az absztinencia.

No ettől vagyok másodsorban pipás.

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr725681292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2013.12.08. 18:44:31

Tesó!
Gyere fel hozzám Pestre,mert,nekem van a kifinomult ízlésedhez való szívnivaló,de csak a pipádba.
süti beállítások módosítása