Befagyott vadászat.

2013.12.13. 13:03

Bevallom, nagyon készültem erre a vadászatra. Miután az én vadásztársaságom "elvesztette" a Duna- parti kacsa-liba vadászat lehetőségét, így lelkemnek igen kedves volt a Faddi Duna-ágra szóló meghívás. Ha jól számolok, van már vagy húsz éve, hogy esti szürkületben, magasan húzó, torony- kacsát nem lőttem, csak tenyésztett "műkacsákat". Ez meg olyan, mint szerelem helyett, a guminő. Bocsánat !

De ember tervez, a fagy meg végez. Már amikor a faddi útra kanyarodtam és megláttam hogy összefüggő jég fedi a medret, rájöttem, hogy ezen a vízen, illetve jégen, ma nem lesz vadászat.

Kacsázás helyett egy jót gerléztem - ahogy mondani szokták, így sem volt rossz, de a csalódás, az csalódás....!

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr705689583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása