"SEHOVA."

2014.02.15. 11:05

Hová rohansz ennyire nyuszika? Jaj, ne is mond, tegnapelőtt is megerőszakoltak, tegnap is, meg most is oda futok ! Hát így valahogy vagyok a FEHOVÁ-val. Minden évben kijelentem, hogy ez volt az utolsó, azaz a SEHOVA,  de mégis megyek. Erős akaratra vall, ugyebár.

Előző években nem mentem a horgász részre, mert ebben az ügyben nem voltam érdekelt.  Miután a horgász szenvedély is szépen beépült a szenvedélyeim sorába, rögtön a vadászat után ( mert szenvedély nem vész el, csak átalakul ) ezért az idén, meglátogattam pecásékat. Dédelgettem egy vásárlási ötletet, egy finom kis könnyű botot, szépen tekeredő orsóval és mindezt olcsóbban, mint odahaza.  Úgy jártam, mint a sólyom, aki az ezres nagyságrendű - egyetlen tömbben repülő - seregélyekből rabolni szeretne. Nem tud választani, mert túl sokan vannak. Ennyi bot és ennyi fajta orsó - nekem már maga volt a káosz.

Végül maradt a szokásos forgatókönyv, a könyvvásárlás.Meg a Bolyhos pálinka!

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr845815329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása