Ordas !

2015.05.16. 07:34

-Te, rókakomám!  De jó, hogy találkoztunk!  Kérdeznék én tőled valamit, ha megengeded.

Öregebb is vagy, rühesebb is - szóval nagy tapasztalattal rendelkezhetsz. Szerinted komolyan gondolta az ordas farkas, hogy ha tyúkot lopunk, halállal bűnhődünk?  És ha kiderül, hogy nem is mi - rókák voltunk a tettesek, hanem az a rohadt, büdös görény - akkor van a halálból visszaút? Én már láttam vadásztól megnyuvasztott havert, hát mit ne mondjak, nem jól nézett ki. Ami előtte belül volt neki az kívülre került és fordítva. Ennek aztán lehetne mondani, hogy bocs, tévedés volt, mert ugye ami  kifordult, azt már nem lehet visszaszuszakolni.  Ha már egyszer elszállt belőle a lélek, akkor annak annyi. Szerinted ezt egyedül spekulálta ki az ordas, vagy segítettek neki.

- Bonyolult volt a kérdésed fiatal barátom - de azt tudom csak mondani, hogy ne szarj be, az ordas sokat beszél hülyeségeket. Van ennél most nagyobb baj is !

 A fehér állú mostanában túl sokat sündörög a területünkön, hallottam azt mondja mindenfelé,  hogy  nagyon elszaporodtunk és felesszük a fácánokat. Az ő fácánjait. Mi az, hogy az övé?  Az a miénk is ! Én nem tudom, miért irigyli tőlünk azt a finom fácánhúst. Láttam, hogy valamit elás, ami körül finomságok illatoznak. Ha engedsz a csábításnak, akkor megfog az a fránya elásott vasdarab és nem enged tovább.

Szóval ettől óvakodj - fiatal barátom -  az ordassal meg ne foglalkozz!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr327463226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2015.05.17. 05:58:29

Tesó!
A róka komát és az ordast le tudtam fordítani.(Na ugye.hogy milyen tájékozódott vagyok politikából.)
Csak az a kérdés,hogy ez miért nem történt
meg az ordassal is,és a rókával is igaziból?
süti beállítások módosítása