Barátság!

2015.07.23. 11:28

Tudom, hogy erős vagyok, acélos - mint a neved - de mégis féltem. Sosem maradtam még ennyire egyedül, mondhatni pőrén, csinos bőr szerkóm nélkül, úgy, mint akit kidobtak a szemétbe. Nem értettem, hogyan kerültem oda, abba a gazos fűbe, hiszen oda csak akkor fektetsz, ha dolgozol velem, de olyankor is hallom a hangod, ahogy aggódsz, nehogy ott felejts. Jaj, de finom olyankor a  szorításod, érzem a kezed erejét, ahogy tolsz előre és én is  teszem a dolgom, surranok, siklok, előttünk nincs akadály, sem bőr, sem hús, a jó kis vér meg csoda szépen fest a pengeéles arcomon.

Furcsa volt az a nap. Már amikor az autódból kiszálltunk, éreztem, hogy nem a megszokott pózban vagyok, minden a feje tetején állt, ami eddig lent volt az felülre került és fordítva. Szólni akartam, hogy így nagyon nem lesz jó, ki fogok csúszni a ruhámból. A nehezebbik felem volt lejjebb, így hiába kapaszkodtam, csúsztam, csak csúsztam egyre kijjebb és kijjebb és potty, a fűben hevertem.  Te pedig csak mentél tovább, észre sem véve, hogy elmaradtam.

Majdnem megsértődtem, de tudtam, hogy csak viccelsz, próbára akarsz tenni, mindjárt visszafordulsz, felemelsz megnyugtatsz és visszateszel a helyemre. De nem ez történt. Megmondanád, hogy miért nem vetted észre, hogy elmaradtam? Hagytad, hogy besötétedjen, majd újra világos legyen, te meg sehol? Akkor már mondtam is magamnak, hogy ez viccnek nagyon durva.

Azután, amikor már lemondtam rólad, csoda történt. Először a cipődet láttam meg, azután összeakadt a tekintetünk, az enyém  - az éjszakázástól és a kialvatlanságtól - egy kicsit megtörten, de érdekes a te szemedben meg mintha valami csillogott volna. Jól van na, értem én, vadászember szemében nem szégyen a könnycsepp. Pláne, ha örömtől van !

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr227648982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az angol beteg 2015.07.23. 13:22:12

Jaj szuper! Jól van, örülök:)) (Y)

Az angol beteg 2015.07.23. 13:23:16

Jaj szuper! Jól van, örülök!!:)) (Y)
süti beállítások módosítása