Halkaland!

2016.07.18. 20:09

Nem is esett, hanem zuhogott, mintha dézsából öntenék, amit ott és akkor lehet megtapasztalni, amikor a szauna után-  egy zsinórral megrántásával - dézsányi jéghideg víz ömlik a nyakunkba. A minapi helyzet ettől csúfabb volt, mert közben a szél is fújt és ha már a dézsa hasonlatnál maradok, akkor a lezúduló víztömeg vízszintesen is jött. Szóval a vadászat lehetősége ilyenkor kipipálva.

Másnap reggelre a felhők egy kicsit barátságosabbakká váltak, csak szomorkás csepergésre futotta az erejükből. Ha vadászni nem lehet, akkor horgászni kell. Azt hittem egyedül leszek a tóparton, de nem, rajtam kívül voltak még, ami azt jelenti, hogy a  horgászok sem egy egyszerű elmekórtani esetek.

Az érkezésem egy hattyúnak tetszett legkevésbé, mert a barnás pihés csibéit éppen ott tanította a fű csipegetésére, ahol a horgászállás volt. Nagyokat sziszegett felém, el akart zavarni, de nem hagytam magam, így lassanként megbékélt, már csak akkor sziszegett, amikor kapásra bevágtam a bottal.

Mert volt ilyen, nem is egyszer, de az egyiket el akarom mondani.

A kapásjelző karikám vidáman himbálódzott a szélben, de csak jobbra-balra, nem úgy mint amikor viszi a hal a  cuccot,  amikor szinte felcsapódik a bothoz. Alig fél óra után ez történt. Kapom a botom - ja és hogy el ne felejtsem, a pipa számban volt - bevágtam és éreztem, hogy egy ponty van a horgon. Ezt a helyzetet, pipával együtt simán le tudom rendezni, de azt már nehezen, amikor a telefonom is megszólalt, amit nem tudom megmondani, hogy miért, de a szabad kezemmel a fülemhez tartottam, de ekkor a másik boton is kapásom volt.

Foglaljuk össze tehát ! Az egyik bottal fárasztottam ,a másikat a lábammal tartottam, mert a hal be akarta húzni a tóba,  közben a pipával jócskán lefoglalt számmal  a hívónál exkuzáltam magam, miszerint most éppen nem aktuális a beszélgetésünk. 

A zavaros helyzet valahogy megoldódott, mindkét hal a szákba került és a pipámat sem nyeltem le.

Nem is olyan rossz nap lett ez a nap!

A bejegyzés trackback címe:

https://acelcsaba.blog.hu/api/trackback/id/tr48899128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Paci-ens 2016.07.21. 11:50:00

Tesó!
Nem kellett volna ennyire bonyolitani a helyzetet hanem elég lett volna a pipádat
simán beleköpni a tóba és a pontyok azonnal a szákodba menekülnek,mert nem akarnak nikotin mérgezéstől elpusztulni.Főleg csak azért,hogy grízben panirozzák őket.
süti beállítások módosítása